• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Diverse modeller selger

andreas97sas

ScanFlyer Silver
Hei,

Selger LN-NOT 1/100,LN-NOB og LN-DYA 1/200 Icelandair 1/500, Thomas Cook A330 1/250 2x og SunExpress 1/200

LN-NOT 1000kr + Frakt

LN-NOB 400kr + Frakt

LN-DYA 400kr + Frakt

Icelandair 100kr+ Frakt

Thomas Cook 50kr pr modell+ Frakt

SunExpress 150kr + Frakt

Samlet 2000kr + Frakt

Ta kontakt på pm for interrese. Ser helst at alt selges samlet.

-Andreas

Ut i fra nicket ditt antar jeg du er født i 1997, og jeg regner derfor med at du selger disse modellene fordi du trenger penger? Da kan jeg heller anbefale deg å skaffe deg en jobb - på den måten får du både cash, samt beholde modellene ;)

Ut i fra nicket ditt antar jeg du er født i 1997, og jeg regner derfor med at du selger disse modellene fordi du trenger penger? Da kan jeg heller anbefale deg å skaffe deg en jobb - på den måten får du både cash, samt beholde modellene ;)

Det var vell ikke en anbefaling han var ute etter... Men heller at modellene faktisk er i denn prisklassen som er oppgitt, kanske kunne den vært en/to hundrings biligere, men det er opp til vær enkelt. NAX modeller som NAX selv selger er faktisk ikke så enkelt å få tak i lenger siden de ikke selger slike lengre.

I denne anonsen selges LN-NOT for samme pris....
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=99008

Last edited:
Jeg skulle gjerne hatt den Norwegian i 1/100, men ikke til overpris.:( Selv om ikke modellene produseres lengre, så er dobbel pris alt for mye.

selg dem paa ebay da kan du kansje faa det du vil ha, jeg har noen sas 1/100 som jeg kommer til aa kvitte meg med selv etterhvert pga at de tar idiotisk mye plass

Back