Diverse fra jobb

l188

ScanFlyer Blue
Noen av bildene er tatt gjennom windshield, sikkert lett å se hvilke:-)

Fra TRD:

Estonian_TRD.jpg

Fra BOO:

DY_BOO_25.jpg

DY_BOO.jpg

Fra GOT: LVP in operation. No. 4 for T/O

SkywaysF50.jpg

Fra OSL:

Turkish738.jpg

SasX2.jpg

KLMEmb190.jpg

DATAtr-42.jpg

DOTSaab340.jpg

AF_AY.jpg

DYkveld.jpg

TCA321.jpg

Hercules_Nanna.jpg

Fra Lufta:
Syntes skyformasjonen var stilig

Himmelbl.jpg

Kritikk og tips mottas med takk :-)

Flotte bilder :-)
Men det siste, av skyformasjonene er bare helt utrolig bra.
Man er heldig som faktisk for oppleve slike fantastiske ting, bilder og syn i jobben vår.
Fantastisk frynsegode.

Veldig fine bilder ja, absolutt. Gøy å se bilder fra et litt annet perspektiv. Det siste bildet var nydelig!

Noen av dem var litt kornete (litt høy ISO?), men arbeidssituasjonen din nødvendiggjør kanskje høyere ISO for å få klare bilder, da du kanskje ikke har den samme friheten "stillestående" spottere har :)

Flotte vinterbilder! Første gangen jeg ser både AF og KLM med Embraer på OSL. Det virker som E190 er den nye B737'ern, den blir mer og mer vanlig.

Last edited:
Flott å se hva hva som rører seg rundt om i landet. Ellers ser jeg gjerne flere "overskybilder" fra oss som bare får "overskyetbilder" :lol:

Ble nesten sjøsyk av det siste .. :lol:

Flotte bilder - mye gøy som kan knipses fra den enden der, og ser man noe uvanlig er jo 'kvaliteten' av mindre betydning.

Helt enig med LN-Mow her, når man er så heldig å få bilder fra lufta av slike motiv, så er ikke kvaliteten det første jeg henger meg opp i.

Takk for bilder.

Takker for fine kommentarer:-)
OleSR: Riktig at ISO'en er høy på de fleste bildene. Har kameraet i auto-iso. Må kompensere for manglende mono/tri pod, for å få ned lukkertiden. Security nekter oss å ha med stativ gjennom kontrollen. Det er jo et slagvåpen:-/ Blir litt dumt nå vi har den store kjøttøksen i cockpit:-)

Deilig serie ja, flott å se litt over skyene :)
Takker for fine kommentarer:-)
Security nekter oss å ha med stativ gjennom kontrollen. Det er jo et slagvåpen:-/ Blir litt dumt nå vi har den store kjøttøksen i cockpit:-)

Det var jeg ikke klar over, har hatt stativet på fotobag'n et par ganger og den er jo altid håndbag, har hatt flaks jeg da som ikke har mista den

TK :fly

Back