Er det andre land hvor Diners vil beholde loungeordningen? Man kan muligens få kort der.
Det er vel ikke lett å få kredittkort i et annet land ? Hvis man da ikke bor og arbeider der.
Er det andre land hvor Diners vil beholde loungeordningen? Man kan muligens få kort der.
Er det noen måte å få Diners kort med lavest mulig årsavgift? Ser på Diners Norge at de skal ha 695 NOK pr år.
Kontaktet Diners og spurte om vi i Norge ville få en lignende ordning som i Danmark med et fritt lounge-besøk per 10.000 som er brukt over kortet. Det ville de ikke.
Da ser det ut til å være slutt med Diners for meg også. Må bare beholde kortet litt til da jeg har booket flere reiser over det.
Da er oppsigelsen sendt og kortene klippet i fillebiter. Forbrukermakten har talt, Diners mistet tre kunder i dag.
Sa at jeg ville komme til å si opp kortet etter de bookede reisene var ferdige og fikk svaret:
"Vi kan tilby deg kortet videre til en årsavgift pålydende kr.295,- mot kr.695,- i dag."
Trumf Visa gir 14 mot 15 Eurobonuspoeng per hundrelapp, men med langt flere brukersteder vil man i praksis få flere poeng med samme forbruk som idag.Typisk. Men er det fremdeles verdt det? Trumf Visa er gratis, og gir deg omtrent akkurat det samme. Du tjener riktignok ikke like mange poeng ved bruk.
Trumf Visa gir 14 mot 15 Eurobonuspoeng per hundrelapp, men med langt flere brukersteder vil man i praksis få flere poeng med samme forbruk som idag.
Trumf Visa gir 14 mot 15 Eurobonuspoeng per hundrelapp, men med langt flere brukersteder vil man i praksis få flere poeng med samme forbruk som idag.
Vel, jeg har hatt Diners siden 1970 og kun brukt det på lounge LGW i januar i år... Rett og slett fordi det sjelden har vært i nærheten av deres lounger på de flyplasser vi har vært på. For mye strev oppsøke dem.
Var innom en på SIN i fjor. Rygga ut da det var betaling for en øl. Stakk over til taxfreen og kjøpte en sixpack Guinness i taxfreen. Siden jeg er Star Gold lurer en på hvorfor ikke SQ son SilverKris ??? Vel, teite meg ville prøve Silkair til KUL, men siden de ikke er i Star slapp jeg inn.
I forrige uke tok jeg SQ og alt ok...:
Kanskje det er noe nytt, men da jeg var i SIN nylig var Diners-loungen riktig bra, alt var gratis, varmmat og drikke med og uten var gratis. I tillegg var det dusj og godt med sitteplass. Det er den loungen flere flyselskaper utenfor Star benytter.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.