Dine 21 favoritt medpassasjerer!

Nummer 3 har jeg vært med må selv (med sko riktignok), flyvertinnen spurte meg om det virkelig å bry seg om....

Man plager jo ingen, med mindre man har skikkelig sure sokker og det siver rundt til de 2-3 vedsiden av . Her sitter vedkommende jo alene, Synes man dette er galt burde man vurdere å slutte å omgås andre.

Tror dere kødder nå for å si det pent.
F.eks , er vel ikke disse panelene laget med slite overflate for å bli gått på.
Man har aldri rene sokker...., sand og smuss i skoene blir med opp , så sitter man der og knukker og knir pene sirkler med pailabbene , ikke bare du men alle pax i løpet av en dag , 7 legs og ei uke 50 personer som sliper på panelene , så klages det at interiøret er slitt.

Så det var jo et punkt , så om 3 personer sitte på rekke 1- og presser mot veggen.

Så kan vi diskutere om , er dette man gjør hjemme, strekken den til å si og skriver, hva sier morra du om du sitter med beina opp langs stueveggen ?

Synes fortsatt han stakkaren i SAS balja ikke var noe å hisse seg opp over jeg da.

Ta dere en brus og trekk litt frisk luft. Imorra er det ratt noen som skifter bleie i det ledige midtsetet på PLUSS. Da kan dere heller bli litt sure.

En stakkars besokket fot er da ingen krise

Synes fortsatt han stakkaren i SAS balja ikke var noe å hisse seg opp over jeg da.

Ta dere en brus og trekk litt frisk luft. Imorra er det ratt noen som skifter bleie i det ledige midtsetet på PLUSS. Da kan dere heller bli litt sure.

En stakkars besokket fot er da ingen krise

Amen!

Evt bare en litt for full som søler øl over alle setene forran og bak seg mens han prøver å kommunisere fyllevrøvl.

Her var det jo mye "fin oppførsel"...

Ellers er jeg helt enig med KLM1200 og Sail4fun som ikke synes det er OK å sparke oppetter veggen inne på et fly (eller vegger andre steder).

Er ikke folk på Plus vasket da? ^_^

Det ser ut til være på dagen og på en relativt kort distanse, og det ser rett og slett ikke særlig "smart" ut. Litt annerledes om det hadde vært om natten på LH og det hadde vært en liten strekk (5-10 min) pga vonde/hovne bein og ingen passasjerer i nærheten.

Har selv gjort som karen på bildet jeg, på en natteflyvning fra Singapore. Ingen ved siden av meg, sokker selvfølgelig på, og ingen som kommenterte det.

Største ulempen var for meg selv da jeg våknet med skikkelig vondt i låret fordi jeg hadde sovnet med beinet i en rar vinkel.

Selv om jeg reiser mye, irriterer jeg meg grønn hver gang folk nesten stiller seg oppå bagasjebåndet. Bildet fra Torp nå nettopp:

IMG_5052.png

Og foreldre som lar barn løpe rundt som raketter på flyplassen uten oppsyn. Ikke rart folk vokser opp uten folkeskikk :headbang:headbang:headbang

Selv om jeg reiser mye, irriterer jeg meg grønn hver gang folk nesten stiller seg oppå bagasjebåndet. Bildet fra Torp nå nettopp:

View attachment 37581

Og foreldre som lar barn løpe rundt som raketter på flyplassen uten oppsyn. Ikke rart folk vokser opp uten folkeskikk :headbang:headbang:headbang

Ettersom jeg har barn selv så vet jeg at barn trenger å løpe fra seg etter en 6-timers flytur. "Uten oppsyn" er jo noe annet, dvs. det er forskjell på barn som løper sikk-sakk mellom personer uten å gjøre skade vs. barn som hopper bukk over bagasjen på båndet.

Back