Dette må være et sjelden på besøk på EVE med denne DY Maskinen.

Tarzan

ScanFlyer Silver
Dette må være et sjelden på besøk på EVE med denne DY Maskinen.

Hei.
Ser på flightradar24.com nå i kveld at Norwegian`s kvelds fly er B737-800w, LN-NGE med Unicef livery på på sin flyhale. Må være år og dag siden denne DY Maskinen besøkte EVE Lufthavn. Jeg kan ikke huske sist, eller har den vært på EVE før i det hele tatt???

Re: Dette må være et sjelden på besøk på EVE med denne DY Maskinen.

Hei.
Ser på flightradar24.com nå i kveld at Norwegian`s kvelds fly er B737-800w, LN-NGE med Unicef livery på på sin flyhale. Må være år og dag siden denne DY Maskinen besøkte EVE Lufthavn. Jeg kan ikke huske sist, eller har den vært på EVE før i det hele tatt???

Det stemmer nok ikke... Jeg vet ikke om du sitter å ser på FR24 på hver DY-flight til EVE eller om du bor på EVE. Men den må ha vært der en eller annen gang igjennom de fire årene den har vært i DY's flåte...

Det stemmer nok ikke... Jeg vet ikke om du sitter å ser på FR24 på hver DY-flight til EVE eller om du bor på EVE. Men den må ha vært der en eller annen gang igjennom de fire årene den har vært i DY's flåte...

Antageligvis har du rett, men den MÅ jo ikke det ;-)

Tja, hva legger man i begrepet sjelden; jeg har 134 observasjoner på den siden den fløy NAX86K 3. oktober i 2012. Når det gjelder Oslo-Evenes-Oslo (NAX86L/NAX6EJ), har den fløyet denne turen 100113, 150113, 280213 og 140313 iflg mine data. Den har sannsynligvis vært flere ganger på Evenes, jeg har bare søkt på kveldsruta/morraruta.

Back