• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Det kommer ikke en An124 til evenes i aften

Det var da enda godt at det ikke kommer noen An-124 til Evenes for da hadde jo jeg vært nødt til å ikke dra utover :colgate:

Det var nå godt at den ikke kom når den skulle komme for da kan jeg faktisk ikke dra til Evenes når den ikke kommer til ny tid allikevel.... :drunk:

Når du får vite at en AN124 skal komma kan du regne med et døgn forsinkelse. i hvert fall viss det er Antonov Design Bureau som skal komme.

...men hvis de mistenker at du tror at de kommer senere, så kan det hende at de kommer tidligere bare for å lure deg.. ...med mindre de tror at du tror at de skal lure deg, så kommer de sent allikevel... ...bare for å lure deg allikevel.. ...tror jeg..:p

hehe jes syntes det er fantastisk at Media mener den var der i går:) Søk på "evenes" på www.start.no. GIGANTFLY PÅ EVENES:) hoho jaja...

Originally posted by Vede

Når du får vite at en AN124 skal komma kan du regne med et døgn forsinkelse. i hvert fall viss det er Antonov Design Bureau som skal komme.

Det handler vel om manglende edruelighet vel?

Men det kom en Il-76 over Oslo øst ved halv to tiden idag... Den var overraskende stille og, men kan ha vært vinden

Antonen var nå en snartur på Evenes i ettermiddag. Sto kun et par timer før den dro videre. Dessverre var jeg giddalaus og dro ikke utover :angry:

Back