Det er tirsdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra Bangkok. Kan endelig melde om regn og kjølig temperatur. Er vell og merke 34°C men det oppleves som veldig deilig, her er også en fin bris i luften. I natt har det også tordnet godt.
Her er en ute på fotmarsj men har nå pause på Café Amazon hvor dagens ice Mocha inntas. Lunsh er planlagt inntatt på et av byens kjøpesenter.
Ha en nydelig tirsdag :)

God tirsdag morgen:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Litt forum, litt kaffe og litt nyheter på radio før jeg forflytter meg til OSL og en ATR-42 tar meg videre til Røros. Bruk dagen bra!

Mornings fra L1. Lavt belegg, som alltid med litt tidlig tog. Kontoret kaller og kona har begynt mase på at jeg bør fikse hotell den ene natten vi mangler i Lisboa om 8 uker. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Tidlig oppstandelse uten noe god grunn, så da har man rukket en espresso allerede samt lest seg videre i boka. Venter fortsatt på at Skippy skal dukke opp.
Snart på tide å vekke sovedyret i underetasjen og få han avgårde til barnehagen.

Hei fra bortekontoret.. Ganske shabby form, men "heldigvis" var det ikke allergi som jeg regner med da hadde vært kronisk. Hobbysykepleieren hjemme mente dette var sterk man-flu som trenger noen dager.

Her skjer det mye i dag, men får snike meg unna hvis jeg ser for dobbelt.

Ungene har bestil finnbiff-kabab(!) i dag, og da blir det nok det.

God morgen fra Magic. Når man tar 5 stjerners lugar er det et par fordeler. Frokost med bobler er en av dem. Tilfeldigvis kun til Kiel. På vei hjem til Oslo er den flaska borte. Jeg antar det er en eller annen norsk alkohollov som forhindrer det. Blir en kjapp tur i land for å handle litt ellers har jeg jo vært der mange ganger før så tror jeg går tilbake igjen etter det. Lövenbrau med harry DDE musikk kan jeg nok fint stå over.20240507_083038.jpg

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen fra gate D11. LH2453 by Air Baltic og A220 venter. Blir en litt småfrisk uke med jobbing, så greit med en moderat start i dag.

Ha en ekstra best tirsdag!

Hei og god ettermiddag fra Jåttåvågen,

Business as usual her i "butikken". Det går unna og pengene triller inn i banken. Det ser ut som vi er inne i en lang periode med høye olje priser. Verden forbruker vesentlig mer hydrokarboner enn forutsatt. Det er bra for "bissnissen".
Ha en fin dag.

God ettermiddag fra SK312. En kjapp svipp til Vestlandet for å feire patriarkens 70 år. Fine forhold over fjellet. Skål!

G’morgen. Allerede 23 grader her i McC og det ser ut til at vi vil krysse tredvetallet i dag. Fint vær, dog. Allerede vært en tur nede i ‘byen’, på vår lokale Food Lion. Tom for kaffe, så det kunne fort blitt krise.

Nå skal imidlertid kontoret åpnes og skumle og ‘hemmelige’ ting skal gjennom vpn-tunnellen. Let the fun begin!

Back