• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Det er slettes ikke vår

Polaris

Free Luigi
Det er slettes ikke vår

027'ern var ute og lufta seg i dag (NH90, for de uinvidde), og tok et par lowpasses mens bikkja ble lufta. Først med hjula ute:

5567948241_371cb942e9_z.jpg

Så med hjula inne ;)

5567950309_bd778587f0_z.jpg

Og just for the record - det er faen ikke noe vår. Vestlandet kan rulle inn gemyttet, hardt! :p

5568540738_bbf5567e39_z.jpg

Re: Det er faen ikke noe vår!

Idag når jeg trodde jeg kunne hente frem sykkelen var plutselig kvikksølvet krøpet ned mot minustallene igjen... Så våren må nok vente litt til :(

Fine bilder :)

Fine bilder.. Gudskjelov at man bor sørpå, her kan en hvertfall se tørr asfalt.. :p

Her i Midt-Norge så man faktisk asfalt forrige uke, før vårherre bestemte seg for å sende 1m +++ med snø igjen >.<

Hærlig vær i Tromsø i dag ja, skikkelig påskevær. Synd man sto opp til øra med oppussing til et av husets håpefulle.

Vår er det definitivt ikke, og godt er det! Det er jo fortsatt bare mars måned, og 1 måned til påske. Flott vær var det iallefall i dag, og min holdning er at når det likevel skal være minusgrader så kan det godt være snø i tillegg.:)

Fine bilder.. Gudskjelov at man bor sørpå, her kan en hvertfall se tørr asfalt.. :p

Så tørr asfalt i helga jeg da, på tur ut til Vardø og Yukigassen, eller dvs at når jeg kom til Kiberg så så jeg ingenting siden jeg kom midt i en snøbyge :)

Pene bilder forresten :)

Så tørr asfalt i helga jeg da, på tur ut til Vardø og Yukigassen, eller dvs at når jeg kom til Kiberg så så jeg ingenting siden jeg kom midt i en snøbyge :)

Kjenner til det der. I den tiden jeg pendlet mellom Vardø og Vadsø var det ofte ca 10 meter sikt fra Vardø over Domen til Kiberg. Etter Kiberg var det helt fint å kjøre :)

Re: Det er slettes ikke vår

Og just for the record - det er faen ikke noe vår. Vestlandet kan rulle inn gemyttet, hardt! :p

Hm. Det kan se ut til at det kan være en tanke å gjenta en foreteelse som utspilte seg på tampen av en særdeles snørik vinter (i Tromsø) på 90-tallet:

En av mine humoristisk anlagte kolleger på Sola gravde i slutten av april opp ei torve med friskt, nyklipt gress. Pakket så denne godt inn og sendte den til våre kjære kolleger i Tromsø, som ennå strevde med halvannen meter snø. "Bare som en reminder om hvordan gress ser ut".....

De hadde problemer med å se humoren i det...^_^

Men bildene var fine, Polaris. Kan jeg forresten få adressen din..?:cool:

Hvis du sende pakken opp med KKJ, Stein! Har en sånn fin rullebane nedenfor her :p

Fint snøbilde det siste der, Polaris.
Hvis det er noe trøst så regner det i allefall litt i Stavanger.. :)

Stilig med NH90, den gikk jeg glipp av denne gangen enda jeg var der i hele går, men jeg så en slik i svarteste vinteren (21/12). Ang. overskriften, modererte du deg eller ble du det!?;)

Veldig stilig med NH90, den brummer så godt - selv på lang avstand :)

Og joda, det ble for sterk kost for søringene...

Back