• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Det er lørdag

Someone

Moderator
Medlem
Det er lørdag

Mornings fra Asker. Får vel snart vekke liv i konemor, også pakke baggene for en kort tur til Tjøme. Varsles en eller annen form for st.hansfest på stranden. ha en fin dag

Re: Det er lørdag

Morn fra Kolsås. Ingen strandfest her men blir nok en tur ut i sommervarmen. Litt trøtt i trynet da ikke alle sover like godt i varmen men sånn er det. Kanskje man må flytte ned hvor det er både kjøligere og man kan kjøre på med air conditioning?

Morgen fra Forus. Var godt og varmt i natt ja. Men det ble litt søvn alikevel. I gang med første helgevakten og så blir det å chille i sofaen når kvelden kommer.

Forferdelige nyheter fra Oslo i morgentimene. Har ikke flere ord en det. Stay safe alle sammen. <3

God morgen fra Lillestrøm!
Deilig å sove litt lengre i dag, men tragisk å lese nyhetene fra Oslo.

Dagen i dag skal brukes til handling av litt av hvert, indretjeneste og pakking til Portugal tur i morgen! :) LH biz er transporten via FRA. Det blir første turen ut av Skandinavia siden 2019 faktisk!

Men først litt nykvernet kaffe fra, hmm, det må bli Lufthansa koppen det da. ;)

God lørdag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Morn morn, da er det snart klart for familietur med fly. Den første på mange år, så nå er vi spente. Har vi husket alt? Vil det bli noe krøll på Schipol? Har chat-funksjonen til KLM klappet fullstendig sammen, eller vil de rekke å svare på chat-forespørselen jeg sendte for noen dager siden? Har vi oversett en kritisk Covid-19 regel? Som regel pleier alt å ordne seg, og jeg regner med at det gjør det denne gangen også. Ha en fin dag alle forumister.

Det er lørdag

God morgen fra Warszawa. Grusomme nyheter fra Oslo, man blir helt stum. [emoji2380]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Forferdelige nyheter på morgenkvisten fra Oslo. Jeg fatter og begriper ikke at noen kan gjøre slike ting.

Vel, jeg våknet med feber i morges, noe som er ensbetydende med et besøk på akuttmottaket ved Kongsberg sykehus. Feber kan være tegn på infeksjon og det må jeg få sjekket. Jeg håper bare det er en vanlig feber og ikke noe mer, men vi får se hva blodprøvene viser. Kliniske formen er egentlig ganske ok. Litt trøtt og slapp men ellers er jeg i fin form. Vi skulle dradd til Bergen i morgen tidlig, men det kan nok fort ryke.

God lørdag fra Conrad IStanbul. Får se hva dagen bringer her da. Sov ganske godt her selv om senga kanskje er litt hard etter min mening. På rommet har jeg hele tre telefoner, en på badet, en på nattbordet og en på skrivebordet. Dette er vel det tredje Conrad Hotellet jeg bor på - har bodd på Bangkok og Hong Kong før. Her er det også en sikkerhetskontroll før man går inn, det er ganske vanlig i Tyrkia at det er det i kjøpesentre og lignende. Jeg får vel komme meg ut litt og kanskje vandre litt. Temperaturen er faktisk ikke så høy her som man kanskje skulle tro i juni, så det er gåbart. Tok dessverre ikke helt tiden på hvor lang tid taxien tok fra flyplassen og hit i går, men bør vel kanskje beregene minst en time når jeg skal tilbake. Må vel få tid til å oppleve Turkish loungen og som jeg har hørt mye bra om.

Hei fra den nevnte loungen på Istanbul. Endelig hjem etter en meget tøff uke. Middag i går med 2400(!) gjester. 95% menn i dress og 5% damer i overraskende korte kjoler med tanke på religionen. Det endte selvfølgelig brutalt med lystbåt og nattklubb.

Nå er det sete 1K på en A330 som venter og så er det å kysse bakken på OSL.

F53ED443-DECC-4852-863F-F620C672E61D.jpeg

G’morgen .. Triste nyheter fra Oslo ..

Elefantkoppen er tømt, frokost er inntatt og da er det vel å motivere seg for å sparke igang resten av gjengen. Men ingen hast for min del ….

Sommeren er litt for godt i gang, så utearbeidet begrenses. Men mulig jeg har noen bildefiler som det må ryddes litt i ….

Hei fra den nevnte loungen på Istanbul. Endelig hjem etter en meget tøff uke. Middag i går med 2400(!) gjester. 95% menn i dress og 5% damer i overraskende korte kjoler med tanke på religionen. Det endte selvfølgelig brutalt med lystbåt og nattklubb.

Nå er det sete 1K på en A330 som venter og så er det å kysse bakken på OSL.

View attachment 51491

Hmf.. 2 timer og 25 minutter forsinket. Der ryker nok hage-pilsen hjemme i kveld.

681DBAA4-4D31-4195-9F90-56C69649D239.jpeg

God formiddag fra Ekebergsletten. Små marginer i verden gitt. Satt på Brewgata i går etter konserten, og foreslo å stikke på Røør, men vi endte opp med å skippe det siden det var på andre siden av byen. Dette har aldri vært noe problem før men i natt var jo det et sjakktrekk! Før de som ikke vet det, så er Røør nærmeste nabo til London Pub på Karl Johan siden, altså umiddelbart ved siden av de to berørte pubene.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Det er lørdag ja. og siste hele dag i Florida, selv om det mangler 15 min på å bli full dag i morgen også
Øyeblikkelig skal vi gå de 200 metrene bort til beachen for et morgenbad, så pakke inn i mustang cabben for å kjøre til Homewood suites by Hilton, ved FLL flyplass. Der skal vi sette av bagasjen, før vi drar på flyplassen og leverer leiebilen. Så får vi se hva vi gjør. Blir vel å se sentrum av Ft Lauderdale og en tur med water taxi.
Ellers står det på underteksten på nyhetene om skytingen i Oslo. Ellers er vel denne tragedien av ett land mer en nok opptatt av sine egne tragedier. 6 januar høringen, endringen i abort lovgivning og lov om skytevåpen.
Ha en fin dag alle sammen, enten dere hadde tenkt å delta eller se på Pride paraden eller ikke.

Hel****. Enda mer forsinkelse og man ble lirt ut av loungen. De knoter ganske mye her nå og vi skulle vel egentlig snart ha landet i Oslo. Nå roper Aassene på meg hjemme.

Hel****. Enda mer forsinkelse og man ble lirt ut av loungen. De knoter ganske mye her nå og vi skulle vel egentlig snart ha landet i Oslo. Nå roper Aassene på meg hjemme.
Oi ikke bra. Håper jeg slipper det der i morgen.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Back