Det er fredag!

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
Good morning! :)
På vei til Furuset og siste arbeidsdag denne uka, det betyr helg hvert øyeblikk. Fredag er en flott dag!
Heldigvis litt flyturer igjen snart. Snartur til Stockholm i morgen, deretter Sveits om to uker i Biz. Så Wien med OS i biz og julemarked to uker etter der igjen. :)
Ha en strålende dag og en ekstra best helg! 20221020_053345.jpg20221021_053834.jpg20221020_053713.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad fredag fra Ris. Satser på at det holder med en times tid med arbeid idag - timebanken er sprengt:-) Fikk endelig booket sommerferien i går - og som Concorde`n fra Lillestrøm så foretrekker vi Lufthansa og ledig midtsete. I kveld skal vi teste ut FYR i Oslo… Nyt starten på helgen du også.

God morgen fra Stavanger :)
Her har en akkurat slått beina i dørken. Hadde egentlig planlagt å sove lenge, men slikt fungerer sjelden. I dag blir det heldags møte på Teams fra klokken 9 og siden det er på Teams slipper en å reise ut til kontoret på Sola.
Så nå blir det en liten tur ned på butikken for å kjøpe noe knask til kaffen.
Ha en glitrende flott fredag :)

God morgen fra Prærien. Jobbet til 20.00 i går og tilbake på pulten 06.10 er jo nesten som å jobbe offhsore igjen dette her. Satser på en lang dag i dag også for å få ting unna. Da er det fint at jentene stiller med ferdiglaget fredagstaco når jeg kommer hjem.

God morgen fra Forus. Arbeidsdagen er i gang her. På en skala fra 1 til 10 er det fortsatt 5 gruff i halsen så vi fortsetter med te i koppen. Kaffe kurerer faktisk ikke alltid gruff. Her skal det jobbes helgen igjennom og litt til så utover det planlegges det ingen store sprell. Ha en fin dag forumister!

God morgen. En høyst amputert hjemmekontor økt, inkludert litt pakking, så er vi klar for barnefri helg. SAS til ARN i ettermiddag. Middag på Smak. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Starter dagen med en god frokost, dog uten bobler eller noe slikt siden jeg har alkholforbud til april. Om en drøy time skal bilen til verkstedet for å få satt på vinterjul. Dette gjør jeg normalt selv, men siden jeg ikke kan løfte mer enn noen få kilo så må jeg få andre til å gjøre det. Ellers blir det trening hos fysioterapeuten i dag. Får håpe slavedriveren ikke har tenkt å kjøre dette altfor hardt.

God morgen herifra.

Fri fra jobb, og straks av gårde for å justere knollen litt, før man finner hovedstaden for litt middag og en konsert. Begynner å bli et par uker siden man så Smokie sist, så det er på tide :cool:

Ha en god en, med eller uten nabojenter som stikker av i en limousin #HvempokkererAlice? :)

Super morgen fra hjemmekontoret. Akkurat levert i barnehagen, og sitter her med en småforvirret elefant som har fått medalje for 20 års tjeneste. Fin pin og greier. Det passer perfekt, for det er nøyaktig så lenge han har vært fnat.

Utfordringen er at den er rød og logoen nederst er jo hans erkefiende i velferdssammenheng. Dette er vanskelig å vri bomullen rundt og forstå.

Mens han funderer og klapper og myser på pin'en sin får jeg sette i gang å kontorere.

Lett å være motivert i dag, da det har fosset inn de spredte nyheter i jobben i går og i dag. Pluss at kjøret mitt med å begynne å nettverke med Nord Amerikanske influensere gav sitt første helt supre resultat i går kveld.

Bra fredag m.a.o. ha en like ekstra best en!

Last edited:
(God) formiddag fra kontoret

På tur hjem etter å ha hentet fruen i går ringte datter og lurte på om det var normalt at det kom vann ut fra taket på badet.... Noe jeg kunne bekrefte at ikke var helt normalt.
Så da ble det litt etterforskning og det er konkludert med at det må være et brudd i et avløp på kjøkkenet og det er en lekasje i etasjeskillet.... Best case veldig liten, worst case bryte opp begge rommene.... Heldighvis lite som har kommet ut, så krysser fingrene for best case options og at vi fanget opp dette kjapt.

Så da blir det å kontakte forsikringen og få noen til å se på dette.... spenning i hverdagen.

S

God morgen fra Lysaker! Stille og fredagsstemning på kontoret. Litt oppfølgning som må gjøres, ellers en behagelig dag. Det ryktes også at nyeste tilskutt i flåten lander på TRF i ettermiddag, så man burde jo vært der nede å ønsket LN-WDS velkommen i familien.

Ønsker alle en flott helg!

God formiddag fra Forus II,

Travel og trivelig dag her i prosjektet , tid for "lønsch" nå og litt frekventering på Forumet.
Detaljplanlegging for resten av året må også gjøres i løpet av dagen før vi "barker" løs på de siste månedene av året.
Deler av siste måneder vil bli tilbrakt "on the airways" både regionalt og internasjonalt.
Forøvrig ligger det an til en travel helg også.
Ha en fin dag.

God formiddag fra hjemmekontoret der det går i 110%. Typisk at det er mye rart på en fredag når man egentlig kunne tenke seg å fått rundet av en del ting. Kanskje jeg får rundet det av neste fredag...? Anyway - ha en fin helg!

God morgen fra Miami.. Denne byen blir bare bedre og bedre. Fantastisk å spasere rundt i Brickel i går og en utendørs middag på et utrolig argentinsk steak house.

Fin flight med SAS biz, men lite overveldende. Veldig god service, men ganske trist mat i alle ledd.

Mandarin Oriental leverer nydelig casual luksus og hotellsjefen oppgraderte oss til en meget bra og gedigen Bay View Suite i 18 etasje som man lett kan kose seg i.

Fredager er deilig.. nå er det frokost på terrassen bestilt med ei hel ei med edle bobler :cool:

228B5EE8-1FE1-41EB-B3B9-1934D5AB78E8.jpeg

98584985-C16B-4DAA-AC27-6F28F4BE1CE0.jpeg

4D96760A-0DA7-4F6E-B55B-773C5D8AC9FE.jpeg

G’morgen fra noe lenger nord. Litt lavere temp her, såvidt over null. Tok morgenkaffen i boblebadet i dag, helt perfekt i dette været.

Lastet ned siste Grisham på Kindle’n, skal påbegynnes så fort jeg er ferdig med å lese om en AI-colaboks i outer space ved navn Skippy, som mest ligner en krysning av Fnate og Hakkespettboka .. Far out men glimrende fortellingskunst.

Motorsagen skal mosjoneres litt, og jeg må levere litt klær til rens .. Annet enn det blir det en fredelig dag. Fortsatt fire fridager igjen.

God fredag fra Oslo. Kjølig utenfor ja, men er vel ikke noe annet å forvente her på 60 grader nord i oktober. Evt 59,9 som mesteparten av byen ligger i (60 linja går midt i Nordmarka ved Åklungen). Uansett drevet og syslet litt i heimen i dag og faktisk svart på noen henvendelser som jeg har glemt av de siste ukene. Sånn er det når psyken ikke er helt på topp. Ja så ringte blodbanken og ville ha litt blod fra meg, så da ble time satt opp over helga. Selv om psyken ikke er på topp så tilsier den fysiske helsa at jeg kan gi blod. Så tror jeg ikke at jeg er i noen karantene, sjekket opp det på nettsidene. Det er jo noen steder i verden man kan få mange måneder karantene fra blodgiving for å ha besøkt. Og ja når de fysisk tar kontakt pr tlf så tror jeg de faktisk mangler blod på lager. Det er egentlig faktisk ganske behagelig å gi blod, de har gode stoler man kan ligge i og de kommer med mat og drikke til deg. Så anbefaler alle som kan gjøre det gjøre det. Det er livsviktig for noen andre!

Ikke misunnelig på Sud i Miami, ikke i det hele tatt. Kanskje jeg skal booke en tur til varmere strøk ? Vi får se.

Og da har man hatt befaring fra forsikringen, påvist lekasje i avløpsrør og deler av taket på badet revet opp. Men kan se ut som vi slipper å rive noe på kjøkkenet.
Rørlegger forventet inn over helgen. Så heldigvis ganske nært best case scenariet.

Så da blir det innkjøp av plast glass og tallerker for helgen :) siden man ikke har avløp på kjøkkenet neste dagene.

S

En meget god morgen her i vest, vi kan gaa utendoers igjen - lang tur med de firbente staar paa planen, ut i regnet ! Foerste regnskur paa flere maaneder - trodde ikke vi skulle bli saa glade for frisk luft og friskt regn.

Ellers er det en rolig nedtrapping i prosjektet, dokumentasjon skrives - loesningen stress testes - men betydelig kortere dager.

Det nye kjoekkenet er ogsaa paa plass og fungerer utmerket, White King Salmon med egen fusion (Hawaii - Asia - Fusion med Norsk Kokk !) I morgen er det klart for innvielse av den nye kaffe delen, Stag Fellow ! Foerst ut er Kauai kaffe - fordelen med kaffen fra Vulkansk Jordsmonn er at den ikke blir bitter - saa den kan brygges meget meget sterk.

God morgen fra Miami.. Denne byen blir bare bedre og bedre. Fantastisk å spasere rundt i Brickel i går og en utendørs middag på et utrolig argentinsk steak house.

Fin flight med SAS biz, men lite overveldende. Veldig god service, men ganske trist mat i alle ledd.

Mandarin Oriental leverer nydelig casual luksus og hotellsjefen oppgraderte oss til en meget bra og gedigen Bay View Suite i 18 etasje som man lett kan kose seg i.

Fredager er deilig.. nå er det frokost på terrassen bestilt med ei hel ei med edle bobler :cool:

View attachment 52228

View attachment 52229

View attachment 52230

Kina-hotellet leverer nær Knausen-frokost.

0C8628F6-9218-429F-A7E5-3716DADE05B7.jpeg

Back