Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Skal det bli noe godt å spise i kveld så må nok det skaffes utenfor sykehuset. Tror kanskje jeg skal bestille meg en pizza.
Jøss. Kan man bestille pizza til sykehusrommet? Det er jo genialt. Bestille deg en 6-pack fra Oda samtidig da, så blir det sannsynligvis skikkelig helg.![]()
Jøss. Kan man bestille pizza til sykehusrommet? Det er jo genialt. Bestille deg en 6-pack fra Oda samtidig da, så blir det sannsynligvis skikkelig helg.
God bedring.
Og god morgen fra Lillestrøm. Fikk booket årets første jobbtur i går. Den går til Frankrike om en ukes tid. Bl.a med TGV tog på på AF flightnummer. Spennende, etter at Covid ødela alle planlagte turer i senhøst.
Får håpe ting er mer på stell enn tidligere når jeg har hatt AF/KL-turer med tog. Da fikk jeg ikke sjekket inn online på returen fordi "first leg" var ikke sjekket inn. Og på flyplassen måtte jeg i skranken for at de skulle fikse det...
Det er sikkert ikke sååååå mye mer på stell. Man må, flg nettsidene, sjekke inn på togturen manuelt i en SNCF billettluke når man skal tilbake. Toget mitt går 07.58 fra Tours, og billettluka åpner kl 09. Jeg kommer til Tours sent kvelden før, men da stenger luken kl 19.
Så litt klumsete høres dette ut. At man ikke bare kan få et CNCF booking nummer også. Håpet mitt er å få sjekket inn på et kontor i Rennes morgenen før.
Men får masse XP da. 64XP tur retur. BAM!
Har i utgangspunktet behov for en tur på både IKEA og Sandvika storsenter, så får man se når man har mot nok til det. Lørdag formiddag pleier å være en dårlig idé
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.