• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Det er fredag…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er fredag…

God morgen fra kjøkkenkontoret - med nok kaffe og Østlandssendingen på i bakgrunn. Ikke kommet så mye sne som håpet/lovet…men dagen er ennå ung. Klin kokko som vi er så dropper vi taco`n i kveld og går for noe fra den lokale fiskebutikken. Nyt dagen!

Re: Det er fredag…

God morgen fra Kongsberg Sykehus.

Her er første dosen med intravenøst antibiotika i ferd med å inntas. Det går fremover både med prøvene og klinisk form så det er bra. Likevel blir jeg nok her til over helgen. Skal det bli noe godt å spise i kveld så må nok det skaffes utenfor sykehuset. Tror kanskje jeg skal bestille meg en pizza.

God morgen fra Asker. Minstemann er levert (takk for en privat barnehage som ikke følger de nye jalla kommunale koronaåpningstidene) og får vel snart sende storebror til skolen. Ennå ikke kommet så mye snø, men blir vel en måkeøkt i ettermiddag. Noen venner stikker innom på middag, så da passer det med tapas og noe godt i glassene. God fredag

Morn fra Asker. Her prøvde noen å stå opp litt etter kl 6, men etter litt melk, ble vi enige om at det var en dårlig idé. Fint lite poeng å returnere til sengen for en halvtime for min del så da durer man på med kaffe i stedet for.
Har i utgangspunktet behov for en tur på både IKEA og Sandvika storsenter, så får man se når man har mot nok til det. Lørdag formiddag pleier å være en dårlig idé

God morgen. Snøværet tar seg opp nå. Ingen DN foreløpig, men hadde vel ikke hatt tid til å lese. Flere intervjuer på programmet i dag. Konsekvensen av brexit ble tydelig i går, 15-20 uker for briter å få arbeidstillatelse til Norge nå.

Satser på en rolig kveld.

Fredag, ja...

Våknet på et tidspunkt i dag morges og trodde det var lørdag. Neppe blitt så skuffet over å finne ut at det var fredag.

Noen timer med kontorering, og så er det helg. Den får man prøve å tilbringe deler av i gjemmestudioet, så man får gjort ferdig noe man helst skulle fått ut i strømmetjenesteverdenen før det blir 2023.

Ha en god en :)

Skal det bli noe godt å spise i kveld så må nok det skaffes utenfor sykehuset. Tror kanskje jeg skal bestille meg en pizza.

Jøss. Kan man bestille pizza til sykehusrommet? Det er jo genialt. Bestille deg en 6-pack fra Oda samtidig da, så blir det sannsynligvis skikkelig helg. :)

God bedring!

Og god morgen fra Lillestrøm. Fikk booket årets første jobbtur i går. Den går til Frankrike om en ukes tid. Bl.a med TGV tog på på AF flightnummer. Spennende, etter at Covid ødela alle planlagte turer i senhøst.

Nå er det kontorering, før Storsmurfen skal lage nok en underlig rett, som jeg gleder meg til, i kveld.

OG... siden vi har helt hvit helg og uke nå så har jeg booket helsesjekk i slutten av neste uke. :)

Sjelden har mulighetene vært høyere for et bra resultat. Føles litt som å lese til eksamen.

Ha en fin fredag!

Jøss. Kan man bestille pizza til sykehusrommet? Det er jo genialt. Bestille deg en 6-pack fra Oda samtidig da, så blir det sannsynligvis skikkelig helg. :)

Fikk Foodora til å levere til Ullevål da vi var der med junior i våres, måtte riktignok hente ved inngangen men

Hei fra Gladkollen. Faustino I ble byttet ut med en italiener i går kveld som er sjeldent det drikkes her i gården.. Stusset over at det var enda mer smakløst enn jeg husket.. Smakte Tines druejuice.. Men - for å forsvare viner fra dette landet så fant vi ut i dag tidlig at 60% av familien hadde dratt på seg denne populære verdensomspennende pandemien og da ble det plutselig full isolasjon. Den kom brått.. Senest i går testet alle negativt og eldste datter og jeg var hos lege med man-flu hvor legen ikke mistenkte Covid.

Ja, ja - dette er vel det beste landet i verden å få dette dritet. Håper smak og lukt kommer kjapt tilbake så man kan gå tilbake til franske, spanske og amerikanske viner igjen.

Stay safe.

God bedring.

Ja det skal gå fint å bestille pizza, men det må nok hentes ved utgangen. Men jeg regner vel med at kona kan være pizzabud. Øl hadde vært godt, men det får vi ta senere. Jeg må ha et meget restriktiv forhold til alkohol nå. Jeg kan ta en bok øl eller et glass vin i ny og ned men ikke mere enn det. Etter transplantasjon blir det total avhold i 6 måneder. Jeg drikker svært lite så det skal gå veldig greit.

Fortsatt god bedring til SK384! Finnes mye bra alkoholfritt øl på markedet utover Munkholm-skvipet. Det har blitt enormt mye bedre de siste årene.

God dag fra Oslo kan man vel lov å si - her har man helt fri i dag, så venter 6G dosen i morgen (dose 1 var 4G, dose 2 var 5G så da blir vel dose 3 6G) og det på dagen 4 1/2 måned etter dose 2, men fortsatt noen dager før det har gått 20 uker nøyaktig da. Vet ikke helt jeg om det er tillat, men det får vel gå. Egentlig usikker på om jeg har behov for dose 3, men har tvilt meg frem til det.
Får vel kaste litt søppel og sånt som trengs.

God snøværsdag herfra. Null planer annet enn å jobbe noen timer til

Og god morgen fra Lillestrøm. Fikk booket årets første jobbtur i går. Den går til Frankrike om en ukes tid. Bl.a med TGV tog på på AF flightnummer. Spennende, etter at Covid ødela alle planlagte turer i senhøst.

Får håpe ting er mer på stell enn tidligere når jeg har hatt AF/KL-turer med tog. Da fikk jeg ikke sjekket inn online på returen fordi "first leg" var ikke sjekket inn. Og på flyplassen måtte jeg i skranken for at de skulle fikse det...

Får håpe ting er mer på stell enn tidligere når jeg har hatt AF/KL-turer med tog. Da fikk jeg ikke sjekket inn online på returen fordi "first leg" var ikke sjekket inn. Og på flyplassen måtte jeg i skranken for at de skulle fikse det...

Det er sikkert ikke sååååå mye mer på stell. Man må, flg nettsidene, sjekke inn på togturen manuelt i en SNCF billettluke når man skal tilbake. Toget mitt går 07.58 fra Tours, og billettluka åpner kl 09. Jeg kommer til Tours sent kvelden før, men da stenger luken kl 19.

Så litt klumsete høres dette ut. At man ikke bare kan få et CNCF booking nummer også. Håpet mitt er å få sjekket inn på et kontor i Rennes morgenen før. :)

Men får masse XP da. 64XP tur retur. BAM!

Det er sikkert ikke sååååå mye mer på stell. Man må, flg nettsidene, sjekke inn på togturen manuelt i en SNCF billettluke når man skal tilbake. Toget mitt går 07.58 fra Tours, og billettluka åpner kl 09. Jeg kommer til Tours sent kvelden før, men da stenger luken kl 19.

Så litt klumsete høres dette ut. At man ikke bare kan få et CNCF booking nummer også. Håpet mitt er å få sjekket inn på et kontor i Rennes morgenen før. :)

Men får masse XP da. 64XP tur retur. BAM!

Jeg digger feriere i Frankrike, men det er en regel om at ikke alt skal funke. Det skal være litt forventninger om krøll med bagasje, leiebil, streikende folk etc, for at det skal bli skikkelig autentisk.

Har i utgangspunktet behov for en tur på både IKEA og Sandvika storsenter, så får man se når man har mot nok til det. Lørdag formiddag pleier å være en dårlig idé

Det har visstnok blitt utført testing (puls, blodtrykk, hjerterytme osv.) på menn i kjøpesenter som viser tilsvarende stressnivå som hos jagerflygere i kamp.
Pass på!

Forøvrig: God fredag, og riktig god bedring til SK384. Håper det går bra og du får orden på helsa etter hvert!

G’morgen .. Kevin Gilbert traller på spiller’n, og jeg gjemmer meg på kjøkkenet. Hater det når kona setter på tv’n om morgen. Jeg orker bare ikke det ….

Frokost overstått, bikkene og MOW er foret og nå er det bare å vente til svigerbeistet rasler i gitteret. Pleiersken har langhelg, så vi har det ikke … Fortsatt umulig å finne ordentlig hjelp.

Nok en dag i vpn-tunellsystemet. Får håpe jeg ikke går meg bort igjen.

God ettermiddag fra hjemmekontoret i Tananger,
Da er første arbeidsuken i det nye året et tilbakelagt stadium. En grei start på året som raskt øker i intensitet.
Jobbreiser er planlagt som vanlig fremover til sommerferien som er bestillt ned til NCE 11.juni og huset i Provence for 3 uker.
Men nå er det helg først og jobbing i morgen på 6ern vår på museet.
God bedring til SK384 og god helg til Forumistene.

Fortsatt god bedring til deg SK384 !

Og god fredag til alle forumister ! Det snør det snør, og EB, nå må det vel snart holde for deg og kompis ? hehe...

Endelig ferdig med 3 dager med trefelling hos en kompis, med 40 talls høye grantrær felt, og FANDEN vet hvor mange lass med kvist kjørt bort på Dal Skog, og det vonde kneet får nå hvile resten av helgen (eller iallefall inntil rastløsheten tar meg hehe)

Fnate, regner med det kommer reisebrev fra deg på turen med TGV ? Tok det toget for hmm, tja 15 år siden nå fra Paris til Arles, og det var en sann nytelse faktisk, og plenty av bobler ble servert også på turen (hmm, note to self, må prøves igjen)

Nyt dagen, og god helg alle !

Tusen takk for alle god bedring meldinger. Det settes virkelig pris på. Som jeg skrev i dagens God morgen tråd så går det riktige veien nå.

Back