• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Det er fredag min venn...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Nyheter og Nespresso før hjemmekontoret åpnes. Må til legen for å sjekke hva som kanskje er et bitt - men når rødmerket og hevelsen er på en størrelse med en voksen håndflate så er det nok ikke bare en mygg... Ha en bra fredag du pgså.

God bedring og lykke til hos legen EB.

God morgen, tannpussen unnagjort så nå roper SATS På meg. Kona har bestemt at stranden kaller i dag, så da gjør den vel der. Tror også hun bestemte vi skulle bort å få en natbit på sjøflyhavna. Så da er vel dagens plan lagt.

God morgen fra Lillestrøm. Her er det ferie og i dag strekker planen seg til å kanskje gå en liten tur, pluss å handle litt mat. Passe det i begynnelsen av ferien. :) Pakke litt til Gjøvik tur i morgen må man også.

God bedring til EB! Kan det være t bane mygg? Synes jeg leste om noe slikt en tid tilbake. De gir vel mer reaksjon.

Ha en fin dag! :)

Mornings. Her på Sørlandet starter dagen med et skikkelig regnvær. Dog hevdes det at det snart skal begynne å tørke opp. En hvetekakedeig, aka «latmannsboller» er satt, helt uten utysket kalt rosin, så da blir det en solid påfyll gluten til lunsj. Så må nok løpe av noe kalorier i ettermiddag. Ha en fin dag.

Last edited:
Morn fra Bergen.

Sol og sommerfest står på dages agenda.
Så gjenstår det å se om solen kommer. Fest blir det uansett.

God helg

FQTV

God fredags morgen, frokost er inntatt og fordøyd - Evergood er i koppen og lukter fortreffelig godt.

I dag blir det noe foto, kanskje det et fly også :)

Ha en god start på helgen.

Jan

God morgen fra Bygdøy.
Frokost på senga og god, rolig sommerfølelse her, selv om bare 12-14 grader ute. Ingen større planer enn å lese videre i Bjørnstads `70-tallet´, før litt mere musisering ved fjorden i kveld.

God morgen fra Fagernes camping. Er her på frivilligsamling for festival jeg jobba for i fjor. Leid meg en hytte her..synes campinghytter har sin sjarm men temperaturen innendørs er ikke den høyeste. Men er kjøleskap her så får vel proviantere litt mat fra en av matbutikkene i sentrum av byen. Ja Fagernes har faktisk bystatus. Ja også litt mer øl da. Drikkes mye her

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Goe morgen fra Stavanger. Her skinner solen og det blir en nydelig fredag. Kaffe, frokost og litt sløving på sofaen er unnagjort. Nå skal en ut
å spasere på seg 10 000 skritt. Senere skal hekken friseres litt.
Ha en nydelig fredag :)

Det er fredag, jeg er foran skjema, og det er en halv palleplass ledig.

Snaaaaaart helg!

Ha en god en :)

God morgen fra Helgeroa der vi besøker Svigers og en skokk med annen familie i langhelgen . Yeay.

Elefanten er misfornøyd ettersom det hverken er minibar eller særlig fokus på han her.

Ha en fin en

God morgen fra Helgeroa der vi besøker Svigers og en skokk med annen familie i langhelgen . Yeay.

Elefanten er misfornøyd ettersom det hverken er minibar eller særlig fokus på han her.

Ha en fin en

Du får ta med elefanten ut til Mølen. Han kan telle rullestein. ;)
Ellers er Havneberget over koselige Nevlunghavn fint å se. Holmen Humlesekken med den store steinen Munken oppe på kvalifiserer til et MAKAN. Eller det finnes vel ikke makan...
Nevlunghavn bakeri er også topp. Ta en tur rett opp i skogen der er det en UFO hytte, morsomt for små fyrer med snabel.

Her er det bestilt en tur med SAS A320 NEO etter ferien innelands i dag. :)

Du får ta med elefanten ut til Mølen. Han kan telle rullestein. ;)
Ellers er Havneberget over koselige Nevlunghavn fint å se. Holmen Humlesekken med den store steinen Munken oppe på kvalifiserer til et MAKAN. Eller det finnes vel ikke makan...
Nevlunghavn bakeri er også topp. Ta en tur rett opp i skogen der er det en UFO hytte, morsomt for små fyrer med snabel.

Her er det bestilt en tur med SAS A320 NEO etter ferien innelands i dag. :)
Takk for mange supre tips!!!

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God formiddag fra Bergen. Turen går snart over fjellet til Horten igjen. Planen er å vente lenge nok til at jeg slipper den verste trøkken av bobiler over Hardangervidden, men ikke for lenge så jeg jeg treffer rushtrafikken i Bergen. Håper det ordner seg noenlunde. Numedalen pleier i hvert fall å være grei.

God morgen fra Lillestrøm.

God bedring til EB! Kan det være t bane mygg? Synes jeg leste om noe slikt en tid tilbake. De gir vel mer reaksjon.

Ha en fin dag! :)

Mulig du har bingo...men da skal vi se at dette bittet utvikler seg videre. Auuuu

Muh muh muh .... altfor tidlig.

Bikkjene er luftet og første kaffekopp er unnagjort. Blir en tur til dynga og en snartur på Super’n før jobb, tenker jeg ... Trenger noen småting før helgen.

Skal settes en brøddeig og kokes litt bikkjemat. Fikk en pakke scraps av slakteren, og det burde holde til 3 dager når jeg blander det opp.

Kun en uke til ferie nå ...

Fredag ja.. trodde faktisk et lite øyeblikk det var torsdag. Kom over favorittølet på Corte Ingles så det blir langreist øl i dag. Selv om det er taco-fredag så blir det nok noen spanske gastronomiske opplevelser i fjellene i dag også.

F72F4419-15C2-4246-A08B-CB0A1C0F0E7F.jpeg

God formiddag fra hjemme. Her har man ryddet i blomsterbed og fylt opp kjøleskapet igjen etter halvannen uke med øl, is og gyros. Mistenker at fettlageret på kroppen er fylt litt opp også, så får vel finne frem sykkelen i morgen tenker jeg

Hei fra Sandnes. Fridag her. Men ikke noe hvilehjem dette her. Gjort noen ærend og fått unna litt mer indretjeneste. I morra er det visstnok den store flyttebonanzaen. Leiligheten min overtas av kjøper på mandag. Så nok å gjøre denne helgen også. Gleder jeg meg til ferie? Jepp! Ha en fin en!

Back