Takk Gud Det Er Fredag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Etter 18 timer på jobb er det nå klart for noen timer i senga før ny og heftig arbeidsdag venter…forhåpentligvis bare 12 timer i dag…men det betyr at jeg nok ikke rekker helt hjem til Ris..men lørdag morgen er jeg hjemme igjen…i noen timer. Bruk dagene du også.

Noen legger seg og andre står opp. God morgen fra Seoul. Frokost ferdig spist. Nå skal alt stappes i bagene før turen går til ICN og deretter Roma. Noen som har tips for å kjøpe billetter til Colloseum og Vaticanmusset i siste liten uten å betale 2000kr/pers?

God morgen fra HFT.

Kom oss i land i går. Så er spm om vi kommer oss videre med WF i dag. Teoretiske 20 min transitt tid i TOS så det er noe knappe marginer. Så da spørs det hvordan helgen blir. Nå litt frokost by scandic

God helg

FQTV

God morgen fra Knausen. Et tykt (egentlig vakkert) lag med snø betyr hjemmekontor og ingen fredagshandel på Centra før til kvelden.

Alle fem til pannekake-frokost, knitrende peis, nypresset appelsinjuice og kaffe gir en god start på helgen.

God fredag fra Parkveien ved Solli. Bløtt, men fremkommelig føre. Tipper snøen forsvinner relativt kjapt. Satser på litt tidlig avreise fra kontoret slik at jeg rekker en intervalltime på mølla før helgen kan begynne. Tur til Gausta utgår til fordel for Oslohelg.

Mornings fra kontoret. Amputert kontordag, så jeg rekker å få stusset manken før jeg henter i barnehagen. Kioskvakt i hockeyhallen deler av kvelden, men får vel dusje av meg osen av vaffel og hockeygarderobe før jeg forsøker sjarmere meg inn på kona etterpå. Ha en fin dag.

God morgen fra Linje 1 mot bortekontoret. Skal ha med en stor dings hjem i dag så ble litt strek i samlefakturaen med all snøen. Har sommerdekk på bilen, så nå blir det tbanen hjem med en diger pelicase som er fyllt opp med "NRA" klistremerker. Var egentlig jeg som skulle pranke en kollega med den pakka der for noen år siden. Men så sluttet han og problemcasen endte opp hos meg istedenfor...

Ha en best dag! Det er fredag og Google Lens oversatte nettopp en blomst fra Kinesisk for meg. Det ble "liqour". Andy out

God dag fra Kongsberg.

Da har jeg fått gjort unna dagens treningsøkt hos fysioterapeuten på sykehuset. Greit å starte helgen med litt trim. I kveld blir det en Oslotur på kona og meg. Vi skal være over til i morgen og bare spise og kose oss. Blir kjekt med en liten bytur. Men før vi kommer så langt er det litt arbeid som må gjøres unna.

Hu og hei. Kjempesalg på hel kylling på Food Lion, så nå blir det billig hundemat en stund. :p

Var nede i ‘byen’ og testet en av de to meksikanske restaurantene og ble positivt overrasket. Skitbra. Margarita’en kona drakk røsket bra også.

Snart helg. Men først blir det en dag med kontorering og annen moro.

Hu og hei. Kjempesalg på hel kylling på Food Lion, så nå blir det billig hundemat en stund. :p

Var nede i ‘byen’ og testet en av de to meksikanske restaurantene og ble positivt overrasket. Skitbra. Margarita’en kona drakk røsket bra også.

Snart helg. Men først blir det en dag med kontorering og annen moro.
Skitbra…..
Som Al Bundy sa. Bare en burrito, og to ruller TP.

Var nede i ‘byen’ og testet en av de to meksikanske restaurantene og ble positivt overrasket. Skitbra.

Som en tidligere sjef av meg sa: En god taco (gjelder sikkert burrito også) skal svi like mye på veg ut som på veg inn.

Ellers god fredag. Digg å logge av etter en skikkelig stressdag. Så håper man at de to som har vært sykmeldt denne uka er tilbake på mandag, for da skal noen andre ha fri.

Ellers fått luftet bookingfingeren, når et hotell jeg har vurdert plutselig bare hadde superior-rom og suiter igjen, men ingen vanlige. En liten rant til nevnte hotell, som tydeligvis ikke har noen mulighet for å bare legge inn kortnummeret som en garanti, men heller trekker med en gang. Får satse på at det blir tur, da.

Ha en god hælj ;)

Back