Det er fredag igjen.

God fredag fra Gardermoen :) sitter og slapper av i gullstua for første gang og må si det er en behagelig opplevelse! En fin tur ombord SK341 før Nok en mellomlanding i Stockholm gjenstår. Helga skal tilbringes i Praha og varer helt til tirsdag.
ha en fin fredag og helg :)

God morgen fra Prærieekspressen. På tross av nye busser siden sist jeg er fortsatt glad jeg normalt kjører til jobb. Vel noe må man ofre da jeg skal ut etter jobben og det er en helt teoretisk mulighet jeg ikke vil være helt kjørbar når jeg skal hjem. [emoji481] :cheers: TFIF sier nå jeg.

God morgen fra Åfjord!

Her er vi i gang med dagen allerede, i dag skal det legges ny betong over en kabel som vi har erstattet, ellers blir det nok ikke den verste jobbdagen denne uka. Får se hvor mye en rekker over før en muligens skal hjem på tirsdag/onsdag.

Ellers er det en sann glede å se de nye IC-rutene for SK endelig lansert, ikke en dag for tidlig sier jeg, morsomt at MIA kommer på kartet fra Norge, sååå kanskje det skal bookes litt..... angående IC-ruter, håper noen legger turen over nordvestlige Sør-Trøndelag de neste dagene, sånn at litt spotting kan utføres. ;) ;)

Ha en strålende dag forumister!! :D :D

Last edited:
Nårn fra Trondheim

Fin dag i emninga.Litt jobb først , deretter tur til TOS med familien på slep og forhåpentligvis like fint vær der.

Ha en flott,strålende dag etc :D :D

God fredag fra Kristiansand!

Turen går Kristiansand til Oslo for å følge min mor på flyet. Så er planen å treffe gamle venner i hovedstaden før turen går hjem igjen enten i kveld eller i morgen.

Ha en super dag :)

Morn fra en lesesal hvor det prates om statistikk. Satser på at det varmes godt opp til jeg er ferdig så man skal ut å prøve badebuksa. Første gang i Norge på et par år :p

Ahh, i kveld blir det røde pølser og kolde bajere... :)

København frem til mandag med fruen og venner. Blir nok meget hyggelig!

Nyt helgen og solen folkens! Husk det nærmer seg jul.... :) :)

Kim

God dag fra Akersgata. Ja, fredag igjen, denne gangen uten ferskpresset juice og Lavazza under parasollen på Bar Cubo*...:cry: Til gjengjeld har jeg spist burger til lunsj og diskutert Ethiopian med en kollega som skal fly med dem om litt. :fly Det virker å være sommer ute - ja, nå er det mye rart dere. Ha en fin-fin fredag!

* skal se om jeg kan få snekret en liten ferierapport i løpet av helgen, som en kontrast til charterhelvetet i årets morsomste rapport !

G'morgen i solskinnet! Fortsatt godt og varmt, så det går mot nok en dyr elektrisitetsregning ..

Fikk meg en liten overraskelse på morran .. skulle på dynga med søpla og oppdaget at det sto en del maskineri langs veien. Det jeg ikke oppdaget var at det sto en 'flagger' lenger nede i veien, så etter å ha kjørt 50 meter kom det plutselig en kolonne biler mot meg i motsatt kjørefelt .... Ooops! Men heldigvis var det god plass akkurat der, så jeg slapp å ta en 'Fleksnes' ... ;)

Snart helg, men først skal det kanselleres litt flybilletter! Bahahaha!!

Back