• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Desember 2006

Hurum

ScanFlyer Gold
OSL hadde 1 193 347 passasjerer i desember (+6,1 %).

For hele 2006 blir tallet: 17 672 179 (+1 776 031 eller 11,2 %)

Tipper tallet i 2007 blir på 1,8-1,85 millioner, med en mer "normal" vekst som på CPH og ARN.:wink

Mit bud for OSL i 2007 er en vækst på 4-6% - de høje vækstrater som har været gældende i år tror jeg ikke fortsætter i 2007.

Originally posted by amatør

Tipper tallet i 2007 blir på 1,8-1,85 millioner, med en mer "normal" vekst som på CPH og ARN.:wink

Det var lite pax! Jeg tror 17,9 millioner.

Originally posted by MountainDew

Det var lite pax! Jeg tror 17,9 millioner.
Ops,:lol: ,mente selvfølgelig 18-18,5 millioner.

Originally posted by PP

Mit bud for OSL i 2007 er en vækst på 4-6% - de høje vækstrater som har været gældende i år tror jeg ikke fortsætter i 2007.
Som jeg skrev: en mer normal vekst.:wink

Originally posted by PP

Som jeg skrev: en mer normal vekst.:wink

Og kanskje litt over det Kastrup hadde som stigning i 2006.:)

Noen som vet hva tallet ble for Arlanda i 2006? Kan det virkelig stemme at Gardermoen er ute med tallene før Arlanda?

Hmm... måttlig tillväxt, eventuellt en tillbakagång. Funderar på vad som eventuellt händer om den kraftiga expansionen visar sig ha medfört överkapacitet och flygbolagen (läs DY) börjar justera produktionen neråt. Följden blir färre billiga stolar och därmed färre som flyger eller någonting i den stilen.

Kan tillägga att jag väntar mig heller ingen hög tillväxt på ARN under '07.

Er nok ingenting som tyder på at DY skal redusere i Norge. Norwegian får jo hele tiden tilført nye fly, og nye ruter lanseres jo til stadighet. Det er klart at sted går grensen for antall ruter/avganger. Nå skal en ikke glemme at mange av rutene til Norwegain går fra andre flyplasser enn Oslo. Norwegian har vel opprettet langt flere nonstopruter til utlandet fra andre flyplasser enn Oslo enn noe annet flyselskap.

Back