Dennis (11) ble kastet av WF-flight

Dette er vel egentlig total uakseptabel oppførsel fra Widerøes side! Kaste av en 11-åring!

Hvorfor holdt de ikke igjen onkelen, dersom det var meningen at jan skulle være igjen til flyet var gått? Skal man detaljlese papirene for å finne slike vesenbtlige ting?

Hva gkør man i USA i slike tilfeller? Jeg regner med at det skjer ganske oftere der!?
Hva gjøres gbvis en unge som kastes av, slår seg krakilsk og nekter å forlate flyet?

Dette er vel egentlig total uakseptabel oppførsel fra Widerøes side! Kaste av en 11-åring!

Hvorfor holdt de ikke igjen onkelen, dersom det var meningen at jan skulle være igjen til flyet var gått? Skal man detaljlese papirene for å finne slike vesenbtlige ting?

Hva gkør man i USA i slike tilfeller? Jeg regner med at det skjer ganske oftere der!?
Hva gjøres gbvis en unge som kastes av, slår seg krakilsk og nekter å forlate flyet?

Så du mener at flyselskapet har ansvar for uansvarlige voksne?

Dette er første gangen jeg har hørt om overbooking av UM, det skjer utrolig sjelden

Det viktigste i denne saken er jo selvsagt hvorvidt gutten fikk 'denied boarding'-kompensasjon ;) Hvis Wideroe hadde bladd opp som ved en vanlig overbooking, ville denne saken neppe endt i media.

Å sende en UM er ikke som å sende en fedex-pakke. Det er heller ikke mye å lese igjennom på skjemaet, og normalt vil man MINST en gang i prosessen fra booking via check-in til gate få muntlig beskjed. Det er INGEN unnskyldning for ikke å vite dette.

1. Det er betydlig mindre UM-trafikk her borte. Veldig liten, faktisk ... Har aldri vært i nærheten av å fylle 'kvoten'. Kan heller ikke huske å ha lest om det.

Back