Den yngste debattanten her...

poles

ScanFlyer Blue
Har lurt på det om det er meg faktisk!?!? Er foresten 14 år, men har bursdag om ca. en måned!:D:D (23. mai)

Mvh M@tti

Ja det er du sikkert, selv om enkelte virker å være enda yngere med sine innlegg...:biggrin (DET VAR IRONI...!!).
Spøk til side, hvordan ble du flyinteressert, og har du et mål (selv om det er noen år til) om å jobbe innen luftfart?

Originally posted by LN-SSL
Ja det er du sikkert, selv om enkelte virker å være enda yngere med sine innlegg...:biggrin (DET VAR IRONI...!!).
Spøk til side, hvordan ble du flyinteressert, og har du et mål (selv om det er noen år til) om å jobbe innen luftfart?

Jeg lurer selv på hvorda jeg egentlig ble *flyfreak* Det startet med at jeg skulle fly hjem til polen med LOT . Og dette var den første gangen jeg skulle fly på fire år. Jeg trodde at LOT hadde mange og stor fly i flåten sin, og da jeg fikk øye på embraer 145 iført LOT farger ble jeg litt overasket. Imens når jeg kom hjem til Norge igjen begynte jeg å samenligne flåtelister til forskjellige flyselskap for jeg ville at LOT(som den nasjonalisten jeg er) ikke skulle bringe *skam* over Polen om dere skjønner hva jeg mener. Altså at LOT fremstå som *fattig* i forhold til andre selksaper med sine *småe* fly. Og ettersom tiden gikk, ble jeg mer og mer fasinert av fly:D Og samtidig fikk jeg mer og mer kunnskap om flyindustien(For et år siden visste jeg ikke engang hva flaps og spoiler var).Så den 5.4. ferirer jeg mitt 1. år som flyentusiaist, om det er slikt det skrives(?)Har lyst til og bli pilot, men det skal jeg prøve på om fotballkarrieren min ikke lykkes, selv om mange sier at jeg kommet til og *lykkes* med fotballen. Om jeg lykkes, det for tiden vise!:thumbup

Det er ikke mange som vet hvilke dato de ble flyinteresert slik som deg! Eg har vert flygal siden 2 juni 1990 faktisk:D Då flydde eg med Braathens SAFE 737-200 (LN-SUA) fra Flesland til Larnaca, og nå prøver eg å få en kariere ut av denne "galskapen"!!!

Du får bli pilot etter fotballkarieren er over:up: (ja takk, begge deler, som det heter....)

Selv ble jeg bitt av basillen da jeg var i militæret i 1996, og vi fløy med OY-SCC som var chartret for anledningen. Anledningen var forøvrig at vi gardemusikere skulle besøke daværende Brigade Nord idet den skulle legges ned til fordel for 6. Divisjon. :cheers:
Så dukket flightsim opp i huset, og siden har det bare ballet på seg. :thumbup

Back