Den upassende og politisk ukorrekte tråden: Hvem har de søteste flyvertinnene?

Re: Den upassende og politisk ukorrekte tråden: Hvem har de søteste flyvertinnene?

Austrian scorer høyt ...

Vet ikke om jeg skal si "Yes! Derfor jeg endte opp med ei!" eller "Yrkesrisiko!" :colgate:

Re: Den upassende og politisk ukorrekte tråden: Hvem har de søteste flyvertinnene?

Du vet du er på et mannsdominert forum når.... ;)
Tenkte jeg skulle være litt korrekt oppi galskapen og skrive vertinne/vert for å tekkes våre kvinnelige forumister, men så kom jeg på at disse jo ville være i feil målgruppe... følte ikke noe særlig for politisk korrekthet idag. ;)

Cebu Pacific vil jeg si havner høy på listen.

Tenkte jeg skulle være litt korrekt oppi galskapen og skrive vertinne/vert for å tekkes våre kvinnelige forumister, men så kom jeg på at disse jo ville være i feil målgruppe... følte ikke noe særlig for politisk korrekthet idag. ;)

Haha, det er helt i orden :colgate:

Vet ikke om jeg skal si "Yes! Derfor jeg endte opp med ei!" eller "Yrkesrisiko!" :colgate:

Rødstrømpe fra Austrian er ikke det samme som Ottardamene på TK :lol:

Ingen her som har fløyet Vietjet? :colgate:

Mangen flotte i de fleste selskap.
Den store overraskelsen min var når jeg fløy Kingfisher for en del år siden.
De var hot. Aldri trodd at indiske jenter kunne være så flotte.
Var helt OK at det var i en ATR. Trangt. Nesten intimt når de gikk forbi. En trivelig tur for øyet og fantasien.

Hawaiian kommer høyt for min del, samt Air Asia ;)

AirAsia får definitivt min stemme! Utrolig hyggelige vertinner og "easy on the eye".

Hva med gutta?? ;-)

QR og EK har de fineste gutta ;-)))

Hva med gutta?? ;-)

Synes personlig at flyvertene er litt i overkant glatte - sånn for å generalisere litt. Pilotene derimot...:colgate:

Er det fortsatt tillatt for en pilot å slippe en søt dame inn i cockpiten og kanskje til og med la henne holde litt i spaken hans?

Nei, det er vel noen machogutter som har havnet i trøbbel for dette .... :cool:

QR og EK har de fineste gutta ;-)))

Aldri vært ombord i EK, men var da en søt og hyggelig fyr som serverte meg til DOH. Men desverre i mine øyne så er det lite som kan konkurrere med de Asiatiske jentene :colgate:

Fløy med det japanske lavprisselskapet Skymark Airlines tidligere i år, og hadde litt forventninger etter å sette dette på nettet

https://www.google.no/search?q=skym...Bg#imgrc=_&usg=__2pGin1pxs5xPEDfPMi3hoEFOOg8=

Men det er visstnok et stunt som de bare gjør ved åpning av nye ruter (eller gjorde, det ble litt kritikk og ståhei av det). Forøvrig en veldig hyggelig opplevelse å fly med dem - litt Ryanairaktige trusler på nettsidene om at det kun er 7 kg håndbagasje, kun ett kolli inn i kabinene osv. Var derfor litt engstelig når jeg kom drassende med trillekofferten på 15 kg og en min vanlige ryggsekk. På flyplassen oppstod det litt språkforvirring når jeg forsøkte å spørre om dette var ok, eller om jeg måtte sjekke inn kofferten for ikke å få trøbbel ved gaten. Men det endte med at to-tre stykker svermet rundt meg og hjalp til med å sikkerhetssjekke koffert og ryggsekk og smilende og bukkende vise meg veien videre. Jøje meg... jeg følte meg som en klumsete tulling uten kjennskap til japansk høflighetskultur.

Etterpå ble jeg sittende å filosofere litt over hva som egentlig skjedde: Jeg forsøkte å spørre på en vanlig, vennlig måte om det var noen mulighet for å ta med kofferten og ryggsekken inn i flyet, men kanskje de oppfattet meg som en uhøflig, brautende og litt forsoffen utlending med dårlige manerer - så for ikke å skape enda mer uggen stemning loste de meg smilende igjennom for å få avsluttet episoden. Hmm.. noen synspunkter eller erfaringer fra andre reisende?

Ha en flott lørdag! (Gleder meg til i morgen - skal på tur til Port Elizabeth :-) )

Last edited:

Ombord hos KLM Cityhopper er det mye flott! 100% på KL1199 i går. [emoji6]

Back