putzmeister
ScanFlyer Dusty
Den store tråden om SAS-modeller
Som svar på Norwegian tråden starter jeg denne SAS tråden. Legg ut dine SAS modell bilder her. Jeg starter med noen godbiter i scala 1:200. Det er utrolig mange typer og scala størelser med SAS modeller som er produsert opp gjennom årene. 1:600, 1:500, 1:400, 1:250, 1:200, 1:100 osv osv pluss alle byggesettene. Mange forskjellige flytyper gjør det ekstra morsomt å samle på nettop SAS modeller
Magnus viking LN-RNA er en gammel modell laget av mahogny tror jeg.
Airbus A300 LN-RCA fra wooster er også en gammel modell. Scala 1:250
Bac 1-11 var vel ikke så lenge i SAS. Dette er ne Wooster 1:200
MD-90 fra italienske Fratelli 1:200 LN-ROA og SE-DMF
Ei klynge med MD-80... Gammel og "ny" Wooster og Fratelli. 1:200 alle sammen. SE-DIR, OY-KGT, OY-KGZ og OY-KGZ i nye farger.
Orginal DC-9 (Fratelli) med OY-KGT som en av MD modellene også har.
Siste denne gang er LN-RLR som er en av mine favoritter i samlingen. Jeg kommer med flere bilder etterhvert som jeg fotograferer samlingen.
Som svar på Norwegian tråden starter jeg denne SAS tråden. Legg ut dine SAS modell bilder her. Jeg starter med noen godbiter i scala 1:200. Det er utrolig mange typer og scala størelser med SAS modeller som er produsert opp gjennom årene. 1:600, 1:500, 1:400, 1:250, 1:200, 1:100 osv osv pluss alle byggesettene. Mange forskjellige flytyper gjør det ekstra morsomt å samle på nettop SAS modeller

Magnus viking LN-RNA er en gammel modell laget av mahogny tror jeg.

Airbus A300 LN-RCA fra wooster er også en gammel modell. Scala 1:250

Bac 1-11 var vel ikke så lenge i SAS. Dette er ne Wooster 1:200

MD-90 fra italienske Fratelli 1:200 LN-ROA og SE-DMF

Ei klynge med MD-80... Gammel og "ny" Wooster og Fratelli. 1:200 alle sammen. SE-DIR, OY-KGT, OY-KGZ og OY-KGZ i nye farger.

Orginal DC-9 (Fratelli) med OY-KGT som en av MD modellene også har.

Siste denne gang er LN-RLR som er en av mine favoritter i samlingen. Jeg kommer med flere bilder etterhvert som jeg fotograferer samlingen.