• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Den originale Boeing 757

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Litt julegøy ... Merk halen .. ;)

By 1978, the 7N7 studies focused on two variants: a 7N7-100 with seating for 160, and a 7N7-200 with capacity for over 180 seats. The T-tail configuration of the 727 remained along with its narrow-body construction, forward fuselage, and flight deck layout, while a redesigned wing and new under-wing engines were added. Boeing touted the 7N7 as offering the lowest fuel burn per passenger-mile of any narrow-body airliner. On August 31, 1978, the 7N7 received its first airline commitments when Eastern Air Lines and British Airways announced launch orders totaling 40 aircraft for the 200 version. At this point, the T-tail was eliminated.

http://airwaysnews.com/html/museums...-development-models-at-boeing-corporate/19050

19050.jpg
 
Det hadde sett flott ut i virkeligheten! Minner meg litt om hvordan passasjerfly blir tegnet i diverse animasjonsserier.
 
Back
Top