DEN, LAX, SFO, BUF & BOS i april...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: San Francisco i april...

Ser ut som det blir OSL-LAX og BOS-OSL hjem igjen...

La meg gjette, Amtrak mellom California og Massachusetts?

Nope... Enten jetBlue eller en kombinasjon USAirways/Delta...

Ja! Det blir A340 med Lufthansa begge veier over havet... A340-600 til LAX og A340-300 fra BOS...:D

Får du booket en slik open jaw reise på lufthansa sine sider, eller må det gå via reisebyrå/callcenter evt. wideroe.no?

Går fint å booke på lufthansa.no... Gå inn på "multi-segment-booking"...

Nå er Lufthansa tur/retur booket og seter ved dør/nødutgang er også bekreftet... 4 billetter til NOK 23.000,- er ikke å forakte... Bonuspoeng blir det også...:clap

Så skal det amerikanske kontinent krysses - på kryss og tvers. Kan se ut som det blir Delta eller USAirways fra SFO til CHI...Amtrak til MSY og jetBlue til BOS. Det skulle gi to nye selskaper på listen...og dermed passerer jeg 70 selskaper...:D

Ikke glem å melde ankomst i Chicago. Her venter en flaske Chianti på deg for å ta med til heimlandet, Vinen vi brukte i bryllupet :)

Familia Cara 2001

Nå ser det ut som det blir andre planer... MOW har "skremt" oss vekk fra MSY - så da blir det kanskje Niagara Falls (mye takket være dagens Dagbladet) med jetBlue A320 og E190 og USAirways E135/145...

Lufthansa imponerer... Morgenflighten fra Oslo til Munchen er kansellert på utreisedagen - men valgene de gir er imopnerende - nå blir det familieråd på når og hvordan vi ønsker å fly...:clap

vel jeg tror at titlen etterhvert er noksaa misvisende....det blir vel knappest noe tid i SFO:p

pøh.. just a minor detail! :old
Det ble ikke noe møte sist gang du kom, kanskje neste gang?

Originally posted by OMW

pøh.. just a minor detail! :old
Det ble ikke noe møte sist gang du kom, kanskje neste gang?

Ja dessverre ble jeg sittende paa hotellrommet vaer kveld fordypet i hvordan bringe et forum tilbake til liv igjen:drunk:

Blir vel 3-4 dager i San Francisco area...:D

Avreise fremskyndet 1 døgn...fortsatt A340-600 over dammen men nå med destinasjon Denver i første omgang. Videre kommer vi tidligere både til LAX og SFO...:D

Nå er jetBlue booket, bekreftet og sikert betalt. Sitter på rad 4 fra Oakland til New York og rad 2 videre til Buffalo. I flge jetblue.com er det best plass mellom setene på de første radene...

Videre er USAirways booket på wideroe.no - her fikk jeg ikke valgt seter men det går vel greit på en kort tur med CRJ200.

Da skulle det være klart for det 69. og 70. selskapet...om det ikke blir en liten tur med Vildanden før den store Amerikareisen...:D

Back