delvis OT: SAS Braathens c/a på TV2s "Filmstjerne"

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
delvis OT: SAS Braathens c/a på TV2s "Filmstjerne"

SAS Braathens egen filmstjerne?

[07. oktober 2005 kl. 08:28]

Yvonne Thomassen, flyvertinne knyttet til Oslo kabin skal delta i TV2s nye stjernejaktprogram, Filmstjerne. Ta plass i godstolen 14. oktober og bli med på å stemme henne til topps!

Yvonne Thomassen.
- Det begynte med at jeg oppdaget at det skulle være audition for TV2-programmet Filmstjerne samtidig med at jeg skulle ha stopp i Molde, forteller Yvonne.
- Med bistand fra dyktige crew-kolleger rakk jeg auditionen. Den gikk bra og dermed gikk jeg videre til påfølgende runde som gikk av stabelen i Bergen i august.

Også der klarte Yvonne seg bra. Juryen mente hun hadde sjarm, at hun var trygg på scenen og at hun viste stor spilleglede.
- Men de var usikre på om jeg ville klare å bære en hovedrolle i en hel film.

Dermed vet Yvonne hva hun må overbevise juryen om når hun fredag 7. oktober starter på skuespillerskole-delen av opplegget.
Opplevelsene hennes på skolen i den kommende uken vil bli vist i programmet på TV2 14. oktober. Der vil en proff jury, og vi TV-seere få muligheten til å vurdere prestasjonen og stemme henne til topps.

Selv om dette TV-eventyret startet med tilfeldigheter gjennom et stopp på rett sted til rett tid, er det ikke tilfeldig at Yvonne ble med.

- Jeg har alltid ønsket å bli skuespiller og stod på en scene og sang allerede som 4-åring. I fjor var jeg ferdig med en toårig utdanning på Nordisk institutt for scene & studio. Den tok jeg ved siden av jobben som flyvertinne.

Og passer det seg slik så underholder Yvonne gjerne F-50-passasjerene med en sang.
- Jeg liker å glede folk og ønsker alltid at de skal få en best mulig flytur, avslutter Yvonne og retter en takk til Kabin Manager Aase Sollid som har bidratt til fleksibel arbeidstid og permisjon slik at TV2-opplegget ble gjennomførbart.

12. oktober får vi en liten preview av hvordan det går med Yvonne på TV2s skuespillerskole og 14. braker det altså løs for alvor. Bli med og stem på vår egen filmstjerne du og!

Attachments

• Yvonne.gif
    Yvonne.gif
    35 KB · Views: 19
Back