DeluxeReport: Til Koh Samui i First Class!

Men synes då denne svensken snart må finne en usb-kabel, for jeg vil lese mer!

Kan han ikke bare be en fra housekeeping låne en fra et annet rom en halv time? :p

Spennende rapport, gleder meg til resten! Etter alt jeg har hørt om thailandsk gjestfrihet er jeg litt overrasket over at ingen på hotellet er blitt sendt avgårde med longtail til Surat Thani for å kjøpe kabel til deg. :p Kunne jo fått Martin til å sende deg en av mine kjappere... ;)

Veldig fin raport så langt :) Jeg har også vært på Kho Samui i forbindelse med en slik DM tur. Jeg tenkte å bo på IC da men det kostet rundt 1400 natten og det hvar litt i meste laget for meg. Hvor mye kommer turen deres til å koste sån ca?

Jeg bodde på nodøst siden som heter BoPhut beach. Først bodde jeg på Ibis men, byttet etter to dager da det hvar for lite rom. Stranden derimot er ganske deilig med grunt vann uten bølger. Anbefaler dere at dere drar dit på dagstur. Oplever dere ofte strømbrudd? Det gjorde jeg når jeg bodde i Chaweng.

Virkelig snasen raport, er sånn som får meg til å lengte tilbake til å reise igjen. Er alt for lenge siden jeg har hatt noe skikklig langtur

En trip report som ikke minsker reiselysten her i gården! Ser frem til oppdateringer her!

Er overrasket over at høre at Lufthansa ikke kunne udstede boardingpasses så det samme gælder nok SAS ?

Kan tilføje at SAS uden problemer kunne udskrive boardingpasses til Asiana segmenterne , da jeg rejste CPH-FRA-ICN-REP .

Du roberto deluxe treg som f...??

Maa du heise pungen i arbeid og bli ferdig her foer jeg poster min bilderapport fra ferien forrige uke som faar villaen din til aa se ut som ei rorbu i Lofoten ;)

Du roberto deluxe treg som f...??

Maa du heise pungen i arbeid og bli ferdig her foer jeg poster min bilderapport fra ferien forrige uke som faar villaen din til aa se ut som ei rorbu i Lofoten ;)

Aner vi en Tore Skoglund runde igjen

Heeeey! Skjer det snart noe her??
Venter på fortsettelsen.

Satt å så på å fly Seoul via HKG til BKK, men fikk ikke opp noe rute der. Fint med en redegjørelse for hvordan denne runden var!

BF:cool2

Back