Deltas nye safety video

Re: Deltas nye safety video...

Flott film:) minnet meg litt om hvordan Safety videoen var/er hos Saudi Arabian..

Ser også at Delta har fått AVOD/PTV i sinne 757, er dette nylig instalert?:)

Bra og annerledes safety demo. Den er så lang at jeg tviler på jeg ville fulgt med på hele videoen andre gang jeg var ute å fløy med Delta.

Morro å mennesker som er så engasjert i jobben sin.

Det som overrasket meg med Delta sin første var at de pratet ganske fort, og på lik linje med SAS er det bakgrunnsmusikk som for enkelte kan gjøre det vanskelig å få med seg det som sies hvis man ikke er "nativ speaking" eller vet hva som sies. Når PA-anlegget er dårlig o.l. kan det også bli problematisk.

Virgin America sin er passe rolig, klar tale og ikke støy/musikk. Helt klart høyt på favorittlista.

Jeg er enig i at musikken på både SAS- og Delta-videoen til en viss grad er forstyrrende, men det kan også tenkes at den gjør at folk følger bedre med...

Jeg registrerer for øvrig at SAS har produktplassering for Sony Ericsson i sin nyeste video. Det synes jeg de kunne holdt seg for god til.

Jeg registrerer for øvrig at SAS har produktplassering for Sony Ericsson i sin nyeste video. Det synes jeg de kunne holdt seg for god til.

Det har de hatt i årevis. Ihvertfall så lenge Airbussene har vært i flåten

Fordi de tilfeldigvis brukte (det som for meg så ut som en eldgammel) Ericsson-telefon for å vise at man skulle skru av mobiltelefonen?

Er det en nyere video enn den som vises i tråden her du sikter til? For i sistnevnte er det jo bare en råtten gammel T18 e.l., kan vel ikke akkurat kalles produktplassering, strår jo til og med Ericsson på den! :colgate:

Det har de hatt i årevis. Ihvertfall så lenge Airbussene har vært i flåten

Fordi de tilfeldigvis brukte (det som for meg så ut som en eldgammel) Ericsson-telefon for å vise at man skulle skru av mobiltelefonen?

Er det en nyere video enn den som vises i tråden her du sikter til? For i sistnevnte er det jo bare en råtten gammel T18 e.l., kan vel ikke akkurat kalles produktplassering, strår jo til og med Ericsson på den! :colgate:

Det kom en ny video i vår. Denne er basert på den gamle videoen, men enkelte ting er justert. Blant annet vises nå en ny Sony Ericsson-mobiltelefon - og på et tidspunkt står logoen over hele skjermen. Det gjorde den ikke på den gamle - selv om også denne hadde Ericsson-mobiler. Sjekk neste gang dere flyr en Airbus fra SAS, videoen på YouTube er den gamle sikkerhetsvideoen.

Den gamle videoen begynner med:
Every day thousands of people fly Scandinavian Airlines...
Den nye videoen begynner med: Frequent travellers are busy people. No one knows that better than Scandinavian Airlines...

Last edited:

Jepp.. Likte BSSW sin jeg og.. den fulgte nok 50% fler med på og han sier egentlig alt som må sies!

Synes diksjonen kunne vært klarere, det ble til tider snakket både fort og utydelig. Ellers synes jeg videoen var grei, men litt for lang. Og hun flyvertinna var jo ikke akkurat stygg heller.

Back