B BraathensSafe1985 ScanFlyer Silver 28 Jan 2014 #1 Delta's 80's In-Flight Safety Video https://www.youtube.com/watch?v=eduNjwNvcH4
R rkvalvaa ScanFlyer Blue 28 Jan 2014 #3 Fantastisk bra Men fikk noen ekle flashbacks fra 80-tallet ;-)
C CRJ900 ScanFlyer Blue 28 Jan 2014 #4 Hvor er SAS med å få Skilandslaget til å stille opp og lage In-Flight Safety??
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 29 Jan 2014 #5 Morsom Men er det bare meg som synes mange at disse sikkerhetsvideoene drøyer ut litt vel mye?
Someone Moderator Medlem 29 Jan 2014 #6 CRJ900 said: Hvor er SAS med å få Skilandslaget til å stille opp og lage In-Flight Safety?? Click to expand... Funker litt dårlig i Sverige og Danmark, og de fleste flyene med skjermer er jo CPH basert
CRJ900 said: Hvor er SAS med å få Skilandslaget til å stille opp og lage In-Flight Safety?? Click to expand... Funker litt dårlig i Sverige og Danmark, og de fleste flyene med skjermer er jo CPH basert
F FlyTAP ScanFlyer Blue 29 Jan 2014 #7 DER blei Delta favorittselskapet med en DEVO-dome (0:18) i videoen! Are we not men? We are DEVO! (jeg vet, smalt, smalt, smalt!)
DER blei Delta favorittselskapet med en DEVO-dome (0:18) i videoen! Are we not men? We are DEVO! (jeg vet, smalt, smalt, smalt!)
C CRJ900 ScanFlyer Blue 29 Jan 2014 #8 Someone said: Funker litt dårlig i Sverige og Danmark, og de fleste flyene med skjermer er jo CPH basert Click to expand... Hadde ikke hatt vondt av å lage en video som tar i bruk sponsorobjekter fra samtlige tre skandinaviske land heller...
Someone said: Funker litt dårlig i Sverige og Danmark, og de fleste flyene med skjermer er jo CPH basert Click to expand... Hadde ikke hatt vondt av å lage en video som tar i bruk sponsorobjekter fra samtlige tre skandinaviske land heller...