Forhørte meg litt rundtomkring på Gardermoen i dag ang. Delta.... Servisair har visstnok fått handling request samt at Gate Gorumet har signert catering kontrakt med dem på OSL.
Forhørte meg litt rundtomkring på Gardermoen i dag ang. Delta.... Servisair har visstnok fått handling request samt at Gate Gorumet har signert catering kontrakt med dem på OSL.
Ojoj. For en gledelig nyhet/rykte eller hva man skal si. Er ground handling og slikt vanlig å få sånn med tanke på fremtidige muligheter, eller betyr det at Delta nå seriøst vurderer OSL? Artig hadde det i alle fall vært. Hvilke destinasjoner kan tenkes som aktuelle. NY, har vi jo forbindelse til. Kanskje Chicago?
EDIT: DELTA flyr selvfølgelig ikke langdistanse fra ORD, så det er jo ikke aktuelt i så fall...
Man kan jo haape paa JFK, men jeg tipper nok ATL
Husk at DL holder i disse dager på å motta endel ex-TWA 757-200ETOPS maskiner som de har tenkt å sette inn på endel transatlantiske ruter.
Ja, Andreas... Regner med at vi er FAs paa premiere flighten i juni.
Det maa vel en rekonfigurering av dere ogsaa![]()
Jeg har kokt kaffe i en 757 foer, jeg! Det gaar fint aa koke medbrakt Starbucks med hjemmelagd filter (les: foldede servietter) i trakteren. Har proevd!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.