• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Delta skifter toppsjef

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
I forbindelse med at Ed Bastian tar over for Richard Anderson som Delta's toppsjef, satt han seg ned med Airways og andre media for en lengre prat.

http://airwaysnews.com/blog/2016/05/02/ed-bastian/

“This airline has never performed better in history. So, it was an interesting time for Richard to hand over the keys to me and say ‘don’t screw it up,’ and we are working very hard not to screw it up. I give Richard enormous credit for the timing of this; it is very hard for leaders to walk away and retire when there is so much enthusiasm going in the business, and as we say, there is still a lot of gas in the tank,” Bastian explained.

During the hour long talk and Q&A, he covered a variety of topics; he touched on what is driving Delta’s strong operational and financial performances, views on TSA/security, the Gulf Carriers, ATC privatization, fleet changes, product investments, and more.
 
På Deltas mediadag hadde Senior Vice President for Airport Customer Service and Cargo Operations Bill Lentsch også en del på hjertet ...

http://airwaysnews.com/blog/2016/05/03/delta-s-v-p-bill-lentsch-talks-delta-operations/

During the first day of Delta Media Day, Bill Lentsch, S.V.P. of Airport Customer Service and Cargo Operations, spoke to us about Delta’s operations during a welcome dinner. His talk focused on Delta’s completion factor, on-time arrival (within 14 minutes of scheduled arrival time), the miss-handled baggage ratio (per thousand en-planements), new RFID technology, customer surveys, and some facility investments.
 
Back
Top