No shit Sherlock ...
http://www.ajc.com/metro/content/metro/atlanta/stories/2007/05/16/0517metairport.html
Gjett hvilke 'airline officials' ...
Det er paa tide med en ny flyplass i Atlanta, spesielt med tanke paa den eksplosive veksten som byen har gjennomgaatt og fortsatt ser. Atlanta og Las Vegas har i flere aar vaert USA's raskest voksende byer. Spesielt paa nordsiden har det grodd friskt, og mange firmaer har lagt sine hovedkvarterer opp langs GA-400. Saa det er paa nordsiden vi trenger en flyplass mest.
Det finnes flere mindre flyplasser rundt byen, men ingen har potensiale til aa kunne ekspandere til en flyplass som kan ta rutefly. Til det er det for liten plass rundt dem og for mange grinete naboer. Slik som disse tullingene her.
http://www.ajc.com/metro/content/metro/atlanta/stories/2007/05/16/0517metairport.html
Airline officials worry that having two commercial airfields in the same area will split their operations and also create a niche for more low-cost carriers that can cut into some of their most profitable regional routes.
Gjett hvilke 'airline officials' ...
Det er paa tide med en ny flyplass i Atlanta, spesielt med tanke paa den eksplosive veksten som byen har gjennomgaatt og fortsatt ser. Atlanta og Las Vegas har i flere aar vaert USA's raskest voksende byer. Spesielt paa nordsiden har det grodd friskt, og mange firmaer har lagt sine hovedkvarterer opp langs GA-400. Saa det er paa nordsiden vi trenger en flyplass mest.
Det finnes flere mindre flyplasser rundt byen, men ingen har potensiale til aa kunne ekspandere til en flyplass som kan ta rutefly. Til det er det for liten plass rundt dem og for mange grinete naboer. Slik som disse tullingene her.