Imponerende å se at DL åpenbart forventer å fylle en B764 så langt ut på høsten!
Igen i år indsætter Delta 767-400 på ATL-CPH fra 1 juni!
Sidste år operede Delta med 767-400 fra 1. juni til 31. aug, men i år ser det ud til at denne periode bliver forlænget således at det bliver fra 1. juni til 23. oktober.
Anderledes ser det ud til at Delta har det lidt sværere på det svenske marked - JFK-GOT er droppet og ATL-ARN ser kun ud til at operere 5x ugentlig i sommeren 2009.
tsk tsk.. Det er ikke marked for saa stoer maskiner jfr. SAS![]()
Gjelder paa CPH ogsaa.
901/902 = long gone. og EWR naa kun 6 dager i uken
Vi kan bli enige om at SAS flyver 11 ukentlige til NYC fra Skandinavia i sommer, mens CO flyr 18!!
Jeg så dette ble diskutert på Reiseforum men blir kanskje mer diskusjon rundt det her - Delta skal ikke operere på CPH fra vinterprogrammet tyder det på. Ingen offisiell informasjon foreløpig men ikke mulig å booke.
Jeg så dette ble diskutert på Reiseforum men blir kanskje mer diskusjon rundt det her - Delta skal ikke operere på CPH fra vinterprogrammet tyder det på. Ingen offisiell informasjon foreløpig men ikke mulig å booke.
Det stemmer desværre også med de oplysninger jeg har - men dog stadig ingen officiel udmelding.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.