Delta 767 fra CPH

FlyHi

ScanFlyer Crusty
Regner med vi skal prøve DL på CPH-JFK på søndag og ville i den forbindelse høre om der er noget der ved lidt mere om IFE ombord.

Er der AVOD/IFE på de 767-ere som DL bruger på denne rute?

Andet input mht. mad, drikke m.v. hører jeg også meget gerne, hvis nogen har prøvet denne rute eller tilsvarende. Har ikke rigtigt kunnet finde nogle nyere tripreports på kombinationen af flytype/selskab/TATL

Skulle der endda være en her på forum, som har adgang til at kunne se antal ledige pladser/Id-pax listed, så ville jeg da blive utroligt glad for det også ;)

Tak på forhånd :)

Etter det jeg kan se, har ikke -300-versjonen som er satt opp på søndag AVOD/PTV. Dog vises filmer på overhead TVs. Program finner du her: http://entertainment.delta.com/movies/#europe

Tusind tak. Det var også det jeg frygtede.

Vi har et alternativ med AB via DUS, men desværre er der vist et meget begrænset antal pladser på denne, så p.t. har vi nok størst chance med DL/AM.

Må oplade iPad'en med nye film hvis det ender med den routing ;)

Vi fløj JFK-AMS med Deltas 767-300 i februar.

IFE var der ikke, istedet jævnligt skærme i loftet, men de er ikke noget værd overhovedet. Nyd turen og ja, oplad iPad'en. Jeg mener heller ikke at AB har installeret IFE i alle deres maskiner endnu.

Rigtig god tur :)

Last edited:
Vi fløj JFK-AMS med Deltas 767-300 i februar.

IFE var der ikke, istedet jævnligt skærme i loftet, men de er ikke noget værd overhovedet. Nyd turen og ja, oplad iPad'en. Jeg mener heller ikke at AB har installeret IFE i alle deres maskiner endnu.

Rigtig god tur :)

Takker :)

Såvidt jeg ved, så har AB vel efterhånden fået AVOD på alle longhaul-maskiner. Den sidste skal vist refittes her i september... Med undtagelse af benpladsen, så ser AB's produkt faktisk ganske godt ud...

Har fløjet med AB en del gange og softproduktet er faktisk helt ok, men hardproduktet har i lang tid trængt til en upgrade, som åbenbart er sket nu :)

http://www.youtube.com/watch?v=_jDw9cEyihE

Back