Mistenker at KL og/eller AF også har noe med dette å gjøre; vi skal ikke se bortifra at de også starter opp til KEF. Island ligger jo perfekt til for alle passasjerer som kunne ønske seg en liten pause fra setet sitt og bevege seg litt på seg på en liten terminal. Dette er vel noe Skyteam har tenkt seg ut, og personlig synes jeg ikke det er dumt med en mellomlanding/pause midt i atlanteren!
Er 16, og har flydd til JFK/EWR tre ganger. Uansett om jeg liker flyet og setet mitt eller ei, går jeg jo lei etter ca 3 timer, og da hadde det ikke gjort noe med en liten pause.. jeg er personene som liker flyplasser og flybytte! Tror ikke mange andre tenke sånn som meg der, men de tror likevel at mange hadde sutte pris på en mellomlanding på KEF. Til nå har jo kun Icelandair kunne tilby noe slikt, så det blir spennende om AF eller KL gjør det samme, sammen med Delta. Personlig håper jeg da på KL, og så tviler jeg på at de setter opp en rute som ikke passer inn med transfer med Delta's forbindelese til JFK dersom dette skulle skje.
Kan helt ærlig si at jeg lett velger OSL-AMS-KEF-JFK neste gang, framfor "kun" en mellomlanding og masse flytid på samme lille plassen... Og dessuten ville jeg fått masservis av miles!

For meg blir jo dette vinn-vinn-vinn-vinn....osv-situasjon!