• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dekning?

OSL-MRU

ScanFlyer Silver
Har et spørsmål angående flightradar24.com.
Hvis man ser over USA, så er det ikke mange flyene som kommer inn (er vel bare over vestkysten det er dekning.)

Er det bare én radar i USA som har tilkobling til flightradar24.com ?

Takk på forhånd ;)
 
Last edited:
Er bare vestkysten foreløbig ja .
Men det holder jo det når vi ser alle DY og SAS sine nye begynner på reisen over land og hav bortover mot Norge
 
Hva er videre planer for nye radarer? Leste raskt over tråden hvor man kunne gi penger, men fant ingenting om en ny radar? :)

Kanskje en rundt JFK?
 
Det er to ved Seattle (Nainamo BC og Portland) og en ved Washington som er oppe innimellom. Det var også en ved Las Vegas, men han har tydeligvis lagt ned .... :(

Det er bare å håpe på at Wizard klarer å finne flere frivillige til å koble seg opp - det krever jo litt av 'donoren', så spre ordet, så kommer kanskje flere til ..

Hvis noen stusser på hvorfor det er så stille på radaren i vest, så er det fordi hverken Southwest eller Alaska/Horizon har transpondere som registreres .... og de er de suverent største der borte. UA's 737 og 757-flåte er heller ikke synlige.
 
Back
Top