De borgelige vinner valget i Sverige!

morr

ScanFlyer Blue
De borgelige i Sverige ønsker å selge SAS, det samme vil Danmark gjør om Sverige selger. Norge signaliserer at det er uaktuelt å selge. John Lyng sier at det nærmest er umulig å komme seg ut av den kompliserte avtalen mellom landene. Bør selskapet ut av statens klør?

Ingen fara... Sossarna vinner som vanligt. Den enda diktaturen i europa blir kvar som vanligt. Vår kära stratsminister kommer fortsatt tillsammans med miljöpartiet förstöra för det svenska flyget :(

Originally posted by Jörgen

Ingen fara... Sossarna vinner som vanligt. Den enda diktaturen i europa blir kvar som vanligt. Vår kära stratsminister kommer fortsatt tillsammans med miljöpartiet förstöra för det svenska flyget :(

Har man så mye å klage over i forhold til luftfarten i Sverige da...? Avgiften som ble foreslått ødelegger neppe så mye som man vil ha det til. I Sverige har man f.eks. lavere merverdiavgift (moms) på persontransport, og lavere enn en rekke andre europeiske land.

Jeg tror dette er begynnelsen på slutten til statlig skandinavisk eierskap i SAS.

Originally posted by OJB

Jeg tror dette er begynnelsen på slutten til statlig skandinavisk eierskap i SAS.

Kanske är det bäst så? Det skulle vara bättre med nytt modernt ägarskap... Yngre folk, ny tänk, ut med det gamla in med nytt :rolleyes:

Et skritt nærmere
NAS_logo.gif

Gratulerer alle borgerlige i Sverige. Dere er sannelig ikke bortskjemt med borgerlige regjeringer, Söta bror. Jeg var i Gøteborg i helgen, og stemningen blandt mine venner der var delt i synet på hvem de ønsket skulle vinne, men et maktskfifte i ny og ne, hører hjemme i et demokrati.

Vi vet jo ikke så mye om hva som kommer...men etter så mange år med et styre i Sverige tror jeg de har godt av en ny regjering! Lykke til...:SWE

Originally posted by Jörgen

Originally posted by LN-KGL

Et skritt nærmere
NAS_logo.gif

Jag ser fram emot norskt ledarskap i det möjliga nya SAS/NAS ;) :nor

NAS, Norwegian Air Shuttle = Norwegian, ellers ingen dum ide :P

Men syns Sverige har klart seg bra, et av verdens beste land å bo i med sosialdemokratisk ledelse i mange år.. Men folk blir bortskjemte og vil ha mer og mer :old

Originally posted by JohnnyEagle

Men syns Sverige har klart seg bra, et av verdens beste land å bo i med sosialdemokratisk ledelse i mange år.. Men folk blir bortskjemte og vil ha mer og mer :old

Hør, hør! Gresset er alltid grønnere på den andre siden...

Men folket har likevel talt, og man får respektere dette, så gratulerer til de av våre svenske venner som har ønsket et slikt skifte.

Feil JohnnyEagle
NAX = Norwegian Air Shuttle = Norwegian

NAS derimot = Norsk Alt Sammen = Tidligere SAS med 50,1 % av aksjene eid av det norske oljefondet (også kalt pensjonsfondet) etter at både den svenske og danske staten har solgt seg ut og den norske stat har overlatt forvaltning av sine aksjer til oljefondet.

Originally posted by LN-KGL

Feil JohnnyEagle
NAX = Norwegian Air Shuttle = Norwegian

NAS derimot = Norsk Alt Sammen = Tidligere SAS med 50,1 % av aksjene eid av det norske oljefondet (også kalt pensjonsfondet) etter at både den svenske og danske staten har solgt seg ut og den norske stat har overlatt forvaltning av sine aksjer til oljefondet.

La oss ikke håpe det. Det siste vi trenger er flere statlige bedrifter i dette landet!

Og dessverre er det 3år til vi før skiftet ut Regjeringen Tufte her i landet

Originally posted by Someone
La oss ikke håpe det. Det siste vi trenger er flere statlige bedrifter i dette landet!

Og dessverre er det 3år til vi før skiftet ut Regjeringen Tufte her i landet

Våger du å kalle den danske regjeringen Tufte er det greit for meg, men kanskje dine danske venner blir dine uvenner? ;)

Det er helt klart at du ikke bor her!

:old

Originally posted by Savipix

Det er helt klart at du ikke bor her!

:old

Mye vil ha mer heter det, men olje har dere ikke :colgate:

Savipix, var ikke du eksil i Monaco en stund - kanskje du er blitt dårlig vandt? :rolleyes:

Back