• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DC-8 National på OSL

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
DC-8 National på OSL

Heisann. Flyhjertet dunket ekstra godt når jeg så denne lekkerbisken deluxe på OSL. Bare å hive seg rundt og henge seg på. Det siste bilde er tatt i fart fra bil etter maskinen. Folket får selv finne ut hvor høy hastighet DC-8 trenger for å rotere, jeg ble uansett sandblåst i nepa men objektivet kom seg heldigvis ut av det uten skade :colgate:

N155CA

N155CA

N155CA

N155CA

Re: DC-8 National på OSL

Hæææ? Kjørte dere etter maskinen under takeoff på RWY? Stilige bilder uansett! Dette var vel ikke en combi vel? Klarte ikke se noen vinduer ihvertfall.

Denne maskinen skapte litt oppsikt hos kollegaer og handlere, ikke ofte man får sånt på besøk. Klarte ihvertfall å ta et dårlig mobilbilde som jeg klinte opp på FB.

Dette bekræfter mig i, at lige så snart et fly har fire motorer, så bliver det mere fuldendt :D

Veldig bra! Takk for tøffe og actionpreget bilder.

Hva gjorde den gamle damen her i dag?

Espen

Tusen poeng til gutten med bakoversveis:lol: Utrolig tøft og sjeldent bildevinkel på det siste bildet. Knallbra!!

Flott Cato ! super lekkert :up:
også ga du meg ikke et hint om at denne var her........:cry:

Dæven døtte, for noen vinkler og flotte bilder av denne gamle damen :up:

Lurer på hva min mor hadde sagt hvis hun hadde sett meg på en rullebane kjørende i høy fart etter et jetfly.

Flotte bilder - håper jeg óg får se DC-8 igjen før de pensjoneres for godt :fly

Back