EB ScanFlyer Inventory Medlem 29 Apr 2010 #1 I dag er det jubileum i Seattle - DC-8-63 fyller 50 år... Gratulerer med dagen storebroren min...:nor:USA:ITA
I dag er det jubileum i Seattle - DC-8-63 fyller 50 år... Gratulerer med dagen storebroren min...:nor:USA:ITA
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 29 Apr 2010 #3 Ååå fankern det var de selveste 50 jeg gratulerte med på FB i natt? Gratulerer så mye med dagen Finn Erik, håper det blir en fraaamifrååå feiring som seg hør og bør for en 50 åring :devot: :nor
Ååå fankern det var de selveste 50 jeg gratulerte med på FB i natt? Gratulerer så mye med dagen Finn Erik, håper det blir en fraaamifrååå feiring som seg hør og bør for en 50 åring :devot: :nor
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 29 Apr 2010 #4 Gratulerer med dagen! Måtte den bli bra. :cheers:
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 29 Apr 2010 #8 Gratulerer så mye :drink:drink:drink Hilsen Reidar
Olebno ScanFlyer Gold 29 Apr 2010 #17 Gratulerer så masse med de første 50 :cheers: Et øyeblikk trodde jeg det var den med vinger og 4 motorer som fyllte år, men den fylte jo 47 den 10apr.
Gratulerer så masse med de første 50 :cheers: Et øyeblikk trodde jeg det var den med vinger og 4 motorer som fyllte år, men den fylte jo 47 den 10apr.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 29 Apr 2010 #19 Grattis på den store dag! Måtte den bringe mye :drink og :cheers: :nor:nor:nor BF:cool2