Fly high ScanFlyer Gold 22 Aug 2009 #4 Å fy farao for et fly! :up: Det skjærer nesten i hjertet å vite at dette flyet holder til rett over fjorden. Men et bilde er bedre enn ingen ting, så takk for titten!
Å fy farao for et fly! :up: Det skjærer nesten i hjertet å vite at dette flyet holder til rett over fjorden. Men et bilde er bedre enn ingen ting, så takk for titten!
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 22 Aug 2009 #5 Jeg ELSKER RedBull og Flying Bulls teamet for at de bruker penger og tid på å ta vare på slike vakre gamle damer... Det var en HERLIG oppvisning de gav oss! :devot:
Jeg ELSKER RedBull og Flying Bulls teamet for at de bruker penger og tid på å ta vare på slike vakre gamle damer... Det var en HERLIG oppvisning de gav oss! :devot:
S Seabee ScanFlyer Silver 24 Aug 2009 #6 Marcus W; bilde nr. 2 er uten tvil det beste bildet som er tatt av DC-6 på Rygge!!! Et vinnerbilde av det vakreste flyet på RAS 2009! Personlig kom jeg meg ikke over på "riktig" side av flyplassen før utpå ettermiddagen - så det ble bare misslykkede motlysbilder av DC-6 for meg...
Marcus W; bilde nr. 2 er uten tvil det beste bildet som er tatt av DC-6 på Rygge!!! Et vinnerbilde av det vakreste flyet på RAS 2009! Personlig kom jeg meg ikke over på "riktig" side av flyplassen før utpå ettermiddagen - så det ble bare misslykkede motlysbilder av DC-6 for meg...