DC 3 Dakota norway DO

Ojoj, kjæresten min har allerede definert meg som fly- og traktorseksuell, så jeg er henger meg på min første DO!

Last edited:
Ja:-) Med tilholdssted på Verdens Ende er jeg i allefall i nærheten...og det hadde vært veldig morsomt å se områdene fra lufta og ikke minst fra en DC-3.

Jeg er absolutt interessert i å være med på dette. Det krever helst at arrangementet skjer i en helg, og selvfølgelig at det ikke er noe annet som står på agendaen den aktuelle dagen (men foreløpig er det ikke så mange helger som er opptatt :) )

VC-10 :fly

Last edited:
Jeg blir gjerne med :)

(Gitt at det er et tidspunkt på dagen man kommer seg til/fra Torp med Buss/Tog)

Last edited:
Anbefales, har bl.a vært med på en særdeles minnerik tur til Duxford:) Får se an tidspunkt...

Har flydd DC-3 på en flydag på Kjeller for noe år tilbake 2009-2010 ish med LNWND å det var en opplevelse!

Passer det med jobb og sånt, så er jeg med jeg! :)
Sett meg opp dere :)

Kunne vert spennende. Kommer ann på tidspunkt. Må uansett annkomme TRF standsmessig med Widerøe. Helg er best eller om det er så sent at deter ferietid.

Hva med å flytte den til Kjeller, enklere for folk flest ? For de som nær TRF blir med derfra....:spin og leveres der ?

Er det satt noe dato, klokke og blir det også mulighet å være med fra Kjeller ( returen må også være Kjeller for min del) og er det satt pris på turen ??

Blir gjerne med hvis det er plass fra Kjeller og at jeg har mulighet den dagen.

Jan

Back