DC 3 Dakota norway DO

Glean EBG

ScanFlyer Gold
Jeg lurte på om det var flere enn meg som kunne tenke seg en tur med DC 3 til sommeren?
Om vi er nok intreserte (19 stk) her kunne vi ha chartret den og tatt en aldri så liten miniDCDO en gang i sommer.

Da har jeg fått svar og det blir ca 1100 nok pr person for 2 timer om vi klarer og samle nok folk! Vi kan evt lande et sted og fly to x 1 time f.eks KRS men det vil bli noe dyrere.

Det er plass til 18 pax + meg hvem er med?
Turen går fra TRF sandefjord airport Torp.

Kom gjerne med forslag til dato

Interesert:
GleanEBG
Jameson82
Yeager
Trevln
mcduck
AggTouchdown
Tertit54
Yankee
TG
Dash
kekker
nime +1

Last edited by a moderator:
Re: DC 3 Dakota norway

Oj, jeg blir veldig gjerne med! Så flyet på Rygge flyshow for noen år siden.

Dette kan være interessant om det passer på tidspunkt og prisen ikke er fraskrekkende. :)

Det som kunne ha vært veldig interessant er om man kunne ha fått til en air-to-air shoot med Harvarden deres :)

Jeg er også med forutsatt at turen går fra Gardermoen.

Har vurdert dette mange ganger men synes det er litt langt å kjøre Hedemarken- Vestfold t/r for en times flytur ned Dc3 ( slik som det ordinære tilbudet nå er )

Jeg er også med forutsatt at turen går fra Gardermoen.

Har vurdert dette mange ganger men synes det er litt langt å kjøre Hedemarken- Vestfold t/r for en times flytur ned Dc3 ( slik som det ordinære tilbudet nå er )

Vi får kjøre sammen,ellers er nsb mini pris ett alternativ

Vi får kjøre sammen,ellers er nsb mini pris ett alternativ

Jeg får faktisk 50 % på Nsb og du kan få min ledsager rabatt :D
Eller vi kan få Flyet til å hente oss på ENHA . Stripa må bare forlenges med ca 200 meter.#dugnadENHA

Jeg får faktisk 50 % på Nsb og du kan få min ledsager rabatt :D
Eller vi kan få Flyet til å hente oss på ENHA . Stripa må bare forlenges med ca 200 meter.#dugnadENHA

Fyrer opp Stihl`en jeg ;)

Fikk mail av de at de er på saken og vil komme med prisoverslag og ruteforslag.

Da venter vi i spenning. En Oslo sightseeing, eller Sørlandet hadde jo vært stilig

Da har jeg fått svar og det blir ca 1100 nok pr person for 2 timer om vi klarer og samle nok folk! Vi kan evt lande et sted og fly to x 1 time f.eks KRS men det vil bli noe dyrere.

Dato får vi komme tilbake til men jeg ser for meg en gang i Juni.

Last edited:

Dato får vi komme tilbake til men jeg ser for meg en gang i Juni.

En time fra Torp kan bli Fagernes ,Karlstad, Gøteborg , KRS, Fyresdal ? . Mange muligheter . Skriv meg opp en tur men jeg må ta forbehold om hvilken dag i juni dette blir pga av andre aktiviteter .

Jeg er med! Har hatt lyst til å fly med DC3-en helt siden jeg så det på Rygge flyshow. Hvis det ikke melder seg nok folk her, er det sikkert folk jeg kjenner som kan tenke seg å bli med.

Sett meg opp og, helst med et ? bak meg da det er 5-6 timer hver vei for meg å kjøre.

1100kr er vel innenfor min økonomiske komfortsone! Sett meg på lista ;)
Håper vi kan gjøre det til en helaften med aktiviteter før/etter. Evt fly til et spennende sted og finne på noe der før vi fly hjem igjen.

Jeg er med, et øøøøørlite forbehold om datoen dersom det er midtuke og helt i starten på Juni, men er såpass fleksibel at det meste lar seg ordne;-)
Jeg må til østlandet for å fly den okke som, så om det blir i denne regi eller det gutta der driver med til vanlig så det påkostes tur bort uansett;-)

Når ventes det å ha klar dato evt (tenker også for å få rimelig billett til øst...)

Kom med tips om dato men prøv å unngå det nevnte flyshovet lenger opp i tråden.
Om noen moderatorer er innom hadde det vert fint om dere førte opp info fra post 13 og intresenter i post 1 eller om det er mulig å opne for meg så jeg kan edite i post 1 om det er mulig.

Last edited:
Back