Day Tripper/Hi Ho Silver Lining Pt. 2

Meget bra rapport, Martin!
Swiss har et utmerket produkt på C!
Så ut på bildene som at biz loungen og senator loungen ikke er særlig forskjellig.
En annen grei ting på ZRH er at det er egen sikkerhetskontroll for biz reisende!

BF:cool2

Meget bra rapport, Martin!
Swiss har et utmerket produkt på C!

Absolutt! Veldig fornøyd med produktet ombord, selv om de ikke helt imponerte meg på bakken. Tenker først og fremst på innsjekkingen på OSL, og sånn jeg opplevde loungen sammenlignet med BA sin på LHR.

En annen grei ting på ZRH er at det er egen sikkerhetskontroll for biz reisende!

Det betyr forsåvidt ikke at noen sjekker at man reiser i biz om man dukker opp der. Forøvrig artig det opplegget med flere sikkerhetskontroller bortover i piren, og rullefortau som plutselig dro opp i etasjen over, der sikkerhetskontrollen lå.

EBS.jpg

Mission accomplished :D

Gratulerer! Har selv meget gode erfaringer med Swiss C. Neste tur går til ATH 8. oktober med retur 11.okt. Pris: 4000 n.kr i C all the way! og 7200 poeng (minst!)

fc6242f1.jpg

Måtte bare skryte litt av at denne kom i posten i dag ;)

Nå kan jeg sjekke inn i Biz-skranker når jeg flyr SAS, Widerøe eller Blue1, sjekke inn 10 kilo ekstra bagasje, samt få 5% rabatt hos CAA sine tax-free-butikker på HEL ;)

Jøss, det gikk kjapt. Trodde SAS normalt brukte 3-4 måneder på å sende ut slikt?

Måtte bare skryte litt av at denne kom i posten i dag ;)

Nå kan jeg sjekke inn i Biz-skranker når jeg flyr SAS, Widerøe eller Blue1, sjekke inn 10 kilo ekstra bagasje, samt få 5% rabatt hos CAA sine tax-free-butikker på HEL ;)[/QUOTE]

... Og man får også 15 prosent ekstra poeng når man flyr med SAS, Widerøe og Blue1 - i tillegg til at man stiller seg foran i køen om Economy Class er fullsatt og oppgraderinger er på gang. Man får også magasinet Seasons/SAS EuroBonus Traveller fire ganger i året.

[QUOTE="Hickok, post: 428592, member: 1969"]Jøss, det gikk kjapt. Trodde SAS normalt brukte 3-4 måneder på å sende ut slikt?[/QUOTE]

Nytt kort skal komme innen to uker - jeg har aldri måtet vente ...

... Og man får også 15 prosent ekstra poeng når man flyr med SAS, Widerøe og Blue1 - i tillegg til at man stiller seg foran i køen om Economy Class er fullsatt og oppgraderinger er på gang. Man får også magasinet Seasons/SAS EuroBonus Traveller fire ganger i året.

Nytt kort skal komme innen to uker - jeg har aldri måtet vente ...
Sikkert bare jeg som har vært uheldig da....hver gang. Passerte grensen på nytt for 2010-2011 for 3 uker siden. For se når det kommer.

Det er sant.. Men jeg legger ikke skjul på at jeg nok vil sette mer pris på det andre sølvkortet som er på vei.

Det gir meg 25% flere Miles, 2 kolli (a 23 kilo, altså dobbelt så mye) bagasje, også i økonomi, biz-innsjekk, tilgang til lounge...

Men at EB-sølv kommer greit med når mjeg flyr SAS, ja det er jeg med på :).

Forresten, så ser jeg at kortet er gyldig til 01/11, enda jeg opprinnelig har medlemsår som går fra November til November. Er det da November 2010, eller Januar 2011 som er fristen jeg har for å evt. fornye status?

Fremdeles November, men de gir deg en bruks-buffer på to måneder, spesielt kjekt å ha i de periodene en blir nedgradert :)

Back