DAT på Kreta

TKDahl

The Heraklion Spotter :)
DAT på Kreta

Fikk meg en liten overraskelse ved annkomsten til Iraklion den 3/10.
Oppe i østre enden av apron stod det en DAT maskin, var ikke akkurat det jeg hadde ventet meg her nede.
Noen som vet hva den gjorde der nede ?
Beklager dårlig kvalitet men kom ikke nær nok og ble vanskelig vinkel gjennom flyvinduet, men fikk da dokumentert det.
Desverre har jeg vært uten data og internett en stund, derfor kommer bildet litt seint.

DAT%20LGIR02.JPG

Kommer med flere bilder fra siste Kreta-tur (OSL-PRG-HER, HER-PRG-OSL) bare jeg har fått sortert,slettet noen og gjort litt lett redigering.

Re: DAT på Kreta

Tror det muligens kan være en som er leaset av Olympic muligens?

Tror neppe jeg ville satt meg i en ATR å fly 6 timer til hellas...

Ja enten er den leaset ut, eller så kan det
være en ambulanseflyvning - som også DAT
holder på med.

sikkert leaset ut, OY-RUB sto på fjernpark Osl til langt ut i denna uka.. Tror den forsvant på onsdag..

OYRUB er faktisk back-up for LYATR på SAS AAR rute, så mit gæt er en eller anden form
for Ambulance flyvning
Hilsen
Ole

Se på equipment som står rundt da, er jo en slags bil med stort kors og rullestol-logo på... Så ja, en ambulanse-flight.

Se på equipment som står rundt da, er jo en slags bil med stort kors og rullestol-logo på... Så ja, en ambulanse-flight.

Jo da så biler og utstyr som sto foran, men det er biler og utstyr som bruker å stå der.Tror det har stått på omtrent samme sted de tre siste gangene jeg har vært på Iraklion.
Men, amb-flight høres sansynlig ut.
Har fått lagt ut noen bilder på http://www.east.no/priv/tkd/flybilder fra Praha nå, og det kommer mer ut over i uka.

Back