• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DAT legger ned Florø - Stavanger, SKE-SVG og FLO-MOL

Re: DAT legger ned Florø - Stavanger

Sidan WF skal starte ei rute frå Stavanger også, så er kanskje ikkje det så rart?

Ser det står at de fortsatt skal fly Florø - Molde, men hvordan vil det da henge sammen med resten av DAT sin produksjon?

Det tror jeg ikke de skal. Jeg var tilfeldig innom dat.dk i går og sjekket ruter til og fra Molde, og Florø kommer ikke opp i tidtabellen fremover. Molde-Stavanger går derimot, og Stord-Molde oppgis nå uten mellomlanding. Dette forklarer i grunnen det hele ganske greit.

Kikker man på DAT sin rutetabell for 6. mai-12. mai er det ingen avganger fra Florø.
Trist nyhet en DAT-fan fikk når han åpnet flyprat for 10 minutter siden :(

Re: DAT legger ned Florø - Stavanger, SKE-SVG og FLO-MOL

Trist for Geiteryggen...
Noen som tør spå hvor DAT skal benytte de frigjorte ressursene?

Geiteryggen har vel kostet Skien kommune en hel del. Kanskje paa tide aa innse at Torp kan betjene Grenland fullt og helt og ikke stykkevis og delt.

Skien Kommune har vurdert å legge ned virksomheten så lenge jeg kan huske.
En eller annen gang så tror jeg de innser at nok er nok.
Dette har vært et ufattelig pengesluk.

Jeg bruker Skien-Bergen mye og synes det er synd.
Men det virker ekstremt tungt dette her.

Notodden er jo også en konkurrent på bussineskundene, og med deres ekspansjonplaner kommer nok ikke Skien godt ut.
Samt at Arendal/Gullknapp senere en gang kan ta en del kunder...

Vi bruker -300 der for tiden.

Skien-Bergen må da gå godt? Er jo alltid bortimot full -300 hver eneste gang...nå reiser jeg oftest på fredager da.

Back