Dårlig karma!
Da er jeg her igjen med min tredje rapport så langt
Jeg går rett på sak.
Jeg sto opp klokka hall 9 om morgenen onsdag 22.06.11. var helt spenna klar til å dra på min første tur med Widerøe. Bagasjen sto klar og billetten som var kjøpt hos Berg Hansen nesten 5 måneder i forveien var i hånden. Formålet for turen var Foo Fighters konsert i telenor arena på fredagen, men jeg og min reisekamerat bestemte oss for å være noen dager i Oslo city!
Ørsta/Volda lufthavn Hovden.
Dato: 22.06.11
Fra:HOV
Til:OSL
Fly: Dash 8-103 LN-WIA
Sete:Første mann til mølla
Rutenr:WF0148
Da vi kom inn i terminalen fikk vi beskjed om at flighten var kansellert
dette er bare starten på denne (unnskyld ordbruken) helvetesturen!
Terminalbygget
Stor flyplass
Det hele endte med buss til Vigra 1,5 timer og mat kupong på 250kr greit nok.
Busstur!
Vi kom oss omsider til AES Vigra der vi fikk levert bagasjen alt gikk fort unna, og security uten ett pip
Slenger med et bilde av terminalen.
Vi hadde litt tid til å skaffe mat på Vigra så det ble både burger, drikke og pølse på meg, men jeg klarte ikke alt
Dato:22.06.11
Fra:AES
Fly:737-700 LN-RPK
Sete:23 B
Rutenr: ?
Boarding startet i god tid før avgang som var satt til 14.25. Vi kom oss ut til flyet og jeg knipset noen bilder.
Jeg satte stumpen ned på sete 23 B, men den greie damen som skulle ha sete A kunne bare ta C så vi flyttet oss ett hakk ut, så jeg endte opp med vinduet
Knyttneve testen bestått med glans.
Vi kom oss i lufta i god tid før oppsatt og det var helt rolig i lufta i dag.
Den storslåtte naturen vi har her på sunnmøre.
Kabinen var helt full så jeg vil si 100%
Vi landet 5 minutter før tiden på Gardermoen der det var litt risting i skyene. Vi fikk bagasjen først så det gikk kjemperaskt og vi gikk ned til flytoget og tok det til Lysaker der vi ble hentet.
Vi hadde 5 fine dager i Oslo med shopping og konsert nå var det på tide å reise opp igjen.
Da er jeg her igjen med min tredje rapport så langt

Jeg går rett på sak.
Jeg sto opp klokka hall 9 om morgenen onsdag 22.06.11. var helt spenna klar til å dra på min første tur med Widerøe. Bagasjen sto klar og billetten som var kjøpt hos Berg Hansen nesten 5 måneder i forveien var i hånden. Formålet for turen var Foo Fighters konsert i telenor arena på fredagen, men jeg og min reisekamerat bestemte oss for å være noen dager i Oslo city!

Ørsta/Volda lufthavn Hovden.
Dato: 22.06.11
Fra:HOV
Fly: Dash 8-103 LN-WIA
Sete:Første mann til mølla

Rutenr:WF0148
Da vi kom inn i terminalen fikk vi beskjed om at flighten var kansellert

Terminalbygget

Stor flyplass

Det hele endte med buss til Vigra 1,5 timer og mat kupong på 250kr greit nok.

Busstur!
Vi kom oss omsider til AES Vigra der vi fikk levert bagasjen alt gikk fort unna, og security uten ett pip

Vi hadde litt tid til å skaffe mat på Vigra så det ble både burger, drikke og pølse på meg, men jeg klarte ikke alt

Dato:22.06.11
Fra:AES
Fly:737-700 LN-RPK
Sete:23 B
Rutenr: ?
Boarding startet i god tid før avgang som var satt til 14.25. Vi kom oss ut til flyet og jeg knipset noen bilder.

Jeg satte stumpen ned på sete 23 B, men den greie damen som skulle ha sete A kunne bare ta C så vi flyttet oss ett hakk ut, så jeg endte opp med vinduet

Knyttneve testen bestått med glans.
Vi kom oss i lufta i god tid før oppsatt og det var helt rolig i lufta i dag.

Den storslåtte naturen vi har her på sunnmøre.
Kabinen var helt full så jeg vil si 100%

Vi landet 5 minutter før tiden på Gardermoen der det var litt risting i skyene. Vi fikk bagasjen først så det gikk kjemperaskt og vi gikk ned til flytoget og tok det til Lysaker der vi ble hentet.
Vi hadde 5 fine dager i Oslo med shopping og konsert nå var det på tide å reise opp igjen.