U Utflyttet Ute på tur 8 Nov 2007 #1 Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Da sitter det i hvertfall en et sted nede i Italia og nyter vin og god mat, og fuglene vet hvor JørgenS er i dag. Grattis fra avdeling vest! -A :nor :ITA
Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Da sitter det i hvertfall en et sted nede i Italia og nyter vin og god mat, og fuglene vet hvor JørgenS er i dag. Grattis fra avdeling vest! -A :nor :ITA
Egil ScanFlyer Gold 8 Nov 2007 #2 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer så mye fra Mosjøen!! Feir med måte...
TOS ScanFlyer Mile High Club 8 Nov 2007 #3 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer så mye med dagen fra Tromsø!:nor :ITA Jeg antar at FBU4EVER nyter en god Barolo e.l.
Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer så mye med dagen fra Tromsø!:nor :ITA Jeg antar at FBU4EVER nyter en god Barolo e.l.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 8 Nov 2007 #4 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer begge to. :nor
S seilfly Infrequent traveller ;-) 8 Nov 2007 #5 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Grattis fra Trondheim!
BSSW Browncoat 8 Nov 2007 #6 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer fra OSL :nor :ITA
J JonF ScanFlyer Blue 8 Nov 2007 #7 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer så mye til begge to, og kanskje litt spesielt til JørgenS, som er min fetter
Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer så mye til begge to, og kanskje litt spesielt til JørgenS, som er min fetter
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 8 Nov 2007 #8 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer så mye til både Senior :nor og Junior :nor her inne på forumet!
Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer så mye til både Senior :nor og Junior :nor her inne på forumet!
LN-FHU Superflyer 8 Nov 2007 #9 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Så kommer nok en gratulasjon fra Tromsø Hipp hipp Hurra :nor :nor :nor
Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Så kommer nok en gratulasjon fra Tromsø Hipp hipp Hurra :nor :nor :nor
CK ScanFlyer Mile High Club 8 Nov 2007 #10 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS :ITA:norHipp-hipp Hurra!
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 8 Nov 2007 #11 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Grattis :nor
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 8 Nov 2007 #12 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer til begge , fra Vollen
Someone Moderator Medlem 8 Nov 2007 #13 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Grattis:nor :cheers:
Desk pilot ScanFlyer Crusty 8 Nov 2007 #14 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer til begge 2. :nor:ITA:cheers:
Concorde BA Concorde Sep 1998 8 Nov 2007 #15 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Grattis Stein. Blir det SeniorAir neste:colgate:
ThomAAs ScanFlyer Gold 8 Nov 2007 #16 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Grattis fra meg. Drekk med måte :cheers: :nor
I imm ScanFlyer Crusty 8 Nov 2007 #17 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer til dere begge :cheers:
Savipix ScanFlyer Rusty 8 Nov 2007 #18 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Grattis JørgenS från mig. :nor och Stein från både Jr. och Sr. :nor :ITA
Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Grattis JørgenS från mig. :nor och Stein från både Jr. och Sr. :nor :ITA
T Thomas ScanFlyer Rusty 8 Nov 2007 #19 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS :nor :ITA ".. en liten bit Italia, var ett lite sted jeg fant..."
Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS :nor :ITA ".. en liten bit Italia, var ett lite sted jeg fant..."
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 8 Nov 2007 #20 Re: Dagens to bursdagsbarn: FBU4EVER og JørgenS Gratulerer fra LST ( Lillestrøm ) :nor Reidar