Dagens punktlighet OSL 16dec !!

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
Rett nok er det vinter i Norge men denne statistikken kan ikke bare skyldes været ?

SAS 52 %
DY 39 %
WF 38%

Jeg ser at mange av forsnkelsene i SAS skyldes Flight Deck Crew mangel. Mente de hadde "ryddet" opp i det problemet ved å kanselere ruter , men det virker ikke sånn.

Kan nok også delsvis skyldes kaos på BGO i morges. Var kraftige forsinkelser ut herfra da.

Hvordan regnes punktlighet ut egentlig ?

Er det et vindu de må klare, og hva er det det regnes fra: Tidspunkt man forlater gate, eller tidspunkt man er i luften ?

I tillegg til snø i BGO og SVG, så har det og vært dårlig vær i ARN,CPH FRA og BRU.. Da går det filleveien med pungtligheten!

Er du 15 minutter eller mer sent fra gate, er du forsinket.

Så om man f.eks er 30 min forsinket fra gate, men man ankommer på tid er man da fremdeles forsinket? Sånn i henhold til diverse statistikker på rutetid etc. Spørsmålet virker gjerne dumt men det får no så bare være.

Så om man f.eks er 30 min forsinket fra gate, men man ankommer på tid er man da fremdeles forsinket? Sånn i henhold til diverse statistikker på rutetid etc. Spørsmålet virker gjerne dumt men det får no så bare være.
det er afgangstiden som er det du skal regne med, men at indhente 30 minutter på f.ex en CPH tur er nok ikke en mulighed
Hilsen
Ole

Back