Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 23 May 2008 #1 Happy flight! http://www.airliners.net/photo/S7---Siberia/Airbus-A310-304/1353001/L/ BF:cool2
Fly high ScanFlyer Gold 23 May 2008 #2 :wow: Det får meg til å tenke på hawaii-skjorter, paraplydrinker og hoiende Syden-turister ... (neida, jeg er ikke fordomsfull i det hele tatt!)
:wow: Det får meg til å tenke på hawaii-skjorter, paraplydrinker og hoiende Syden-turister ... (neida, jeg er ikke fordomsfull i det hele tatt!)
AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 23 May 2008 #4 Nei, dette får meg til å tenke på litt gul-blonde flotte ukrainske/russiske kvinner med litt dårlig smak..
Nei, dette får meg til å tenke på litt gul-blonde flotte ukrainske/russiske kvinner med litt dårlig smak..
B767 ScanFlyer Gold 24 May 2008 #5 Det skal eg reiser med i sommer.. :colgate: det skal bli kult å være inne i den glorete flyet.. gleder meg
Det skal eg reiser med i sommer.. :colgate: det skal bli kult å være inne i den glorete flyet.. gleder meg
J JoeW ScanFlyer Rusty 24 May 2008 #7 Vel, bare man får samordnet farven på hodestøttene begynner det å hjelpe...