• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Royal Air Maroc fornyer seg

Jeg synes faktisk den gamle stripa var mindre stygg enn dette. Merk, ikke penere, men mindre stygg.
 
Bærre lekkert. Det gamle tilhører en gammel tidsalder da jeg fløy 727-200 med dem i 1982 t/r Agadir - Marrakesh ( airtime 20 min ).
 
Men skal alle flyene males om? Trodde jeg hadde lest at det bare var en 787 og en 737 som skulle males i denne dekoren...
 
Men skal alle flyene males om? Trodde jeg hadde lest at det bare var en 787 og en 737 som skulle males i denne dekoren...

Det er ikke enkelt å finne støtte for noe annet når man søker litt rundt. Denne "one off"-trenden med annerledes dekor på én eller to typer i flåten som differensierer seg betydelig fra resten har jeg aldri helt forstått poenget med. Såkalte logojets er noe annet. For øvrig synes jeg dette ser litt for gjennomarbeidet ut til å ikke være en ny standard. Time will tell? :cool:
 
Back
Top