Skulle fløyet med DY EVE-OSL-AES i morgen sammen med madammen for å besøke svigers. Pga jobb, et møte i TRD på torsdag, måtte jeg la min billett forfalle, mens madammen reiser selvsagt. (Jobben tar regninga for ekstrabilletten siden den opprinnelige er no refund, så no problem der). Ringte DY for å si fra, og forsikre meg om at returen ble stående. Alt i orden.
Men: Vi hadde bare bruk for en innsjekket bagasje, som sto på meg. Dama i telefonen (svensk selvsagt, det er jo Norwegian!
) nektet plent å la min kjære bruke denne kvoten, selv om det fortsatt bare var én ryggsekk, hun krevde at vi måtte kjøpe ny bagasjekvote, for den som var kjøpt kunne ikke overføres. :headbang
Ut fra en bokstavelig tolkning av reisebetingelsene har de jo rett, men sånn firkantethet øker ikke lysten til å fly med dem igjen. Liknende opplevelser?
Men: Vi hadde bare bruk for en innsjekket bagasje, som sto på meg. Dama i telefonen (svensk selvsagt, det er jo Norwegian!

Ut fra en bokstavelig tolkning av reisebetingelsene har de jo rett, men sånn firkantethet øker ikke lysten til å fly med dem igjen. Liknende opplevelser?
Last edited: