MartinL ScanFlyer Dusty 7 Apr 2010 #1 Dagens gratulasjoner går til Uppercut Gratulerer med 32 års dagen Bjørn! Måtte det falle mange pressemeldinger om nye IC ruter fra Osl på din dag Hipp hipp:nor
Dagens gratulasjoner går til Uppercut Gratulerer med 32 års dagen Bjørn! Måtte det falle mange pressemeldinger om nye IC ruter fra Osl på din dag Hipp hipp:nor
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 7 Apr 2010 #5 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Grattis! :nor:cheers::nor BF:cool2
JetBlue ScanFlyer Gold 7 Apr 2010 #6 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Da er det bare å stille seg i køen av gratulanter :nor
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 7 Apr 2010 #7 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Gralla! :nor
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 7 Apr 2010 #8 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut :nor:cheers::cheers::nor
SQ321 ScanFlyer Gold 7 Apr 2010 #9 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Mange takk. Nærmer meg førr med stormskritt.. Dagen feires med anbudsbesvarelser før det blir sushi og sjampis med fruen hjemme i kveld.
Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Mange takk. Nærmer meg førr med stormskritt.. Dagen feires med anbudsbesvarelser før det blir sushi og sjampis med fruen hjemme i kveld.
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 7 Apr 2010 #10 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Du nærmer deg 40 med stormskritt du lissom You're not even CLOSE! Gratulerer med dagen kompis! Vi får ta en øl snart igjen så vi får feiret litt! :nor M
Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Du nærmer deg 40 med stormskritt du lissom You're not even CLOSE! Gratulerer med dagen kompis! Vi får ta en øl snart igjen så vi får feiret litt! :nor M
OSL-MRU ScanFlyer Silver 7 Apr 2010 #11 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Sjekk kalender før du starter tråd Mine varmeste gratulasjoner går til: vector_one (36) admiralsommelier (36) uppercut (32) Wingman (23) Radio_y1 (18) Gratulerer alle sammen!:nor:nor:nor:nor:nor Last edited: 7 Apr 2010
Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Sjekk kalender før du starter tråd Mine varmeste gratulasjoner går til: vector_one (36) admiralsommelier (36) uppercut (32) Wingman (23) Radio_y1 (18) Gratulerer alle sammen!:nor:nor:nor:nor:nor
Bronzee pr0 7 Apr 2010 #12 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Gratulerer til alle sammen! :nor :nor :nor
SQ321 ScanFlyer Gold 7 Apr 2010 #13 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Hurra og jippi til alle andre også!
EB ScanFlyer Inventory Medlem 7 Apr 2010 #14 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Går det an å være så ung??? Grattis med dagen....
BSSW Browncoat 7 Apr 2010 #15 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Gratulerer med dagen alle sammen :nor :nor :nor :nor :nor
W Wingman ScanFlyer Blue 7 Apr 2010 #17 Re: Dagens gratulasjoner går til Uppercut Takk skal dere ha! =)