flyKSU ScanFlyer Gold 4 Apr 2009 #1 LN-RCW short final RW07 som SK2305 fra OSL. Mer her. Last edited: 5 Apr 2009
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 5 Apr 2009 #3 Jeg likte dette bildet veldig godt, bortsett fra at normalt er det hovedmotivet som skal ha lyset i bildet, ikke alt det andre! Men alt behøver jo ikke å være mainstream, og effektene her var gode! Takk for det!! BF:cool2
Jeg likte dette bildet veldig godt, bortsett fra at normalt er det hovedmotivet som skal ha lyset i bildet, ikke alt det andre! Men alt behøver jo ikke å være mainstream, og effektene her var gode! Takk for det!! BF:cool2
flyKSU ScanFlyer Gold 5 Apr 2009 #4 Takk Har sola midt i trynet serru når de kommer på RW07 på den tida av dagen, så jeg tenkte jeg skulle prøve å gjøre mest mulig ut av motlyset.
Takk Har sola midt i trynet serru når de kommer på RW07 på den tida av dagen, så jeg tenkte jeg skulle prøve å gjøre mest mulig ut av motlyset.
LN-SSL ScanFlyer Gold 8 Apr 2009 #6 bortsett fra at normalt er det hovedmotivet som skal ha lyset i bildet, ikke alt det andre! Click to expand... Enig i det...., stort sett. Men her gjorde det seg virkelig med mørkt motiv, og enda råere hadde det vært om Boeingen hadde hatt winglets....
bortsett fra at normalt er det hovedmotivet som skal ha lyset i bildet, ikke alt det andre! Click to expand... Enig i det...., stort sett. Men her gjorde det seg virkelig med mørkt motiv, og enda råere hadde det vært om Boeingen hadde hatt winglets....